Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Linda - 29 februari 2012 21:34

Jag sov hur bra som helst inatt och egentligen hade jag velat forstätta sova, men när jag kommer upp blir man pigg och man känner sig inte trött längre eller seg. Dock var jag besviken när jag såg att det var molnigt ute, men dem där molnen sprack upp när jag cyklade till jobbet! Hade ett ärende och sen blev det att man tjöta lite med V., och A., innan jag drog till Facket för att lämna in min ansökan. MEN när jag kom ner till min cykel såg jag att det är PUNKA på cykeljäveln!! Fitta (lite irriterat) sa jag och det var ju bara att gå iväg med cykeln. Kommer få lämna in den imorgon till Racerdepån. En utgift som jag inte hade räknat med, och som jag egentligen inte har råd med heller.. Skit också. 


Men det bästa har var vädret idag, då det har vart riktigt varmt ute! Jag tyckte det var så varmt när jag gick i solen att jag tog av mig min jacka. Man får passa på att njuta av dessa dagarna för det kommer inte bli långvarigt. Bra motion var det med att leda cykeln hem från stan med en promenad.

När jag kom hem damma jag av alla borden innan jag satte mig ute på balkongen och läste. Njöt verkligen när jag satt därute. Hann inviga balkongen igår första gången för i år med att sitta ute =) Helt jälva underbart är det!

Efter sex nån gång ringde V., från jobbet och förvarna mig om att jag kommer förmodligen åka på jobb imorgon på dagen. Det är skönt att veta det lite innan, och jag sa det till henne att det kan ta lite extra tid imorgon då min cykel fick punktering utanför jobbet idag.. Det är ju bara bra med motion och så, men jag behöver cykeln samtidigt då den är mitt enda färdmedel. Var uppe på OKQ8 nu ikväll för att se om det gick att pumpa cykeln, men ingenting hände. Det var i alla fall värt ett försök! Så nu har jag promenerat i 4o minuter sammanlagt idag!

Nä, nu börjar Big Brother. Hoppas att Ni haft en bra dag, och imorgon är det Mars - Gött! Tjing tjing

Av Linda - 29 februari 2012 21:00

     

Nu har jag kommit till Kronprinsessan Marys 1o snyggaste Balklänningar som jag har letat efter. Det har inte vart lätt att hitta snygga klänningar faktiskt även om Mary överlag har en schysst stil, så är det många Balklänningar som jag inte har gillat. Nu är det alltså Danmarks prinsessors klänningar som jag ska kolla på. Här är mina favoriter av Marys Balklänningar.


* Bröllopsklänning Uffe Frank- Jag gillar verkligen denna bröllopsklänningen! Den är enkel, men snygg och klassisk! Slöjan hon har till är helt underbar.   

* Ljusbegie Heartmade-klänning- Jättefin klänning, tycker jag! Enkel men snygg.

* Ljusrosa Heartmade-klänning- WOW, jag tycker verkligne om denna klänningen, speciellt färgen! Jättefin är den, tycker jag.

* Ljusgrön Jesper Hövring-klänning- Jag tycker om denna klänningen, speciellt färgen som är så skön! Den är vacker, och Mary klär bra i färgen samt klänningen.

* Beige

* Vit Malene Birger-klänning- WOW, I LOVE IT! Så jävla fin är denna klänningen! Victoria har en likadan. En av mina absoluta favoriter faktiskt!

* Blå Kenth Fredin-klänning- Jag gillar färgen på denna klänningen! Kul att hon har utsläppt hår till!

* Isblå Heartmade-klänning- WOW, jag ÄLSKAR färgen! Sen är jag jävligt svag för spets också i och för sig. Jättefin klänning!

* Vit Jesper Hövring-klänning- WOW, I LOVE IT! Min absoluta favorit är nog denna klänningen. Mary bär upp den väldigt bra tillsammans med sina smycken.

* Ceriserosa

Av Linda - 29 februari 2012 18:04

   

Idag har det var jätteskönt och fint väder ute! Jackan åkte av när jag var ute då det blev för varmt med den på.


* Kappa, H&M- Underbar jacka som jag verkligen tycker om!

* Skjorta, H&M Herr, NYA- Mina älskade favorit!

* Linne, H&M, NYTT.
* Jeansleggings, H&M.

* Nike-skor, Intersport.

* Strumpor, Vet ej.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards