Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Linda - 15 februari 2012 21:34

Åååå, idag har jag jobbat med underbara och bästa T.,   Vi har inte sett varandra på jättelänge nu plus att det var sjuktlängesen vi jobbade ihop. När två Göteborgare jobbar tillsamans kan det inte bli annat än BRA, hihi. Blev jätteglad när jag såg i måndags att vi ska jobba några timmar ihop. Tyvärr blev det inte så många idag och sen blev det lite underhållning mitt i allting med så det blev inte att man hann sitta och prata så mycket som man hade kanske velat. I alla fall slippa stressa i sig frukosten som vi nästan fick göra.. Jaja, men det blir fler gånger hoppas jag SNART!

Annars har det gått bra idag, men morgonen började inte alls bra faktiskt, och jag blev inte på sånt jävla bra humör där fast det gick ju över sen. Var rätt körd i hövvet när jag var tvungen att tänka efter lite sen på eftermiddagen. Ja just det, fråga sjuksköterskan om en salva som han kan rekommendera för mina mongohänder, och det var Locobase. Tur att jag hade den salvan hemma då så jag ska smörja in händerna med den plus armbågen.

Annars har det vart en väldigt bra dag! Man kan inte annat än att bli på bra humör när solen skiner och det är blå himmel ute. PLUS att det var mörkt halv sex här. Åå, det där gillar man JÄTTEMYCKET!


När jag hade slutat cykla jag upp till Willys för att köpa Marinad, Pommesfrites och Toapapper. Sistnämnda var verkligen akut nu, och det där går ju verkligen åt också. Tänkte Marinera Kyckling i helgen och lyxa till det lite så nu har jag en liten påse Marinad tills dess. Härligt att cykla medans det fortfarande var ljust ute förstås.

Nu ikväll har jag vart jättetrött då det känns att detta var den fjärde dagen i rad. Däremot sov jag hyfsat bra inatt i sex timmar så det är jag verkligen nöjd med!! Nästan rekord när man börjar tidigt efter en sen kväll. Hoppas jag gör detsamma inatt också. Hoppas kan man ju alltid göra.

Har inte hjort många knop ikväll. Orka knappt laga nån mat faktiskt. Har inte känt mig hungrig heller för den delen vilket jag inte känt nu i några dagar..

Yadayada, nu ska jag sova. Hoppas att Ni haft en fin onsdag i solen! Natti och tjing tjong


Köpte Marinad, Toapapper (livsnödvändigt) och Pommesfrites på Willys när jag var där efter jobbet.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards