Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Linda - 14 februari 2012 23:34

HAPPY VALENTINE'S DAY! Hoppas att Ni alla haft en fin Alla hjärtans dag.

VILKET JÄVLA SKITVÄDER!!! Vad faaaaaan, inatt snöa det ju så det hade kommit mer snö då det hade börjat smälta lite. Men under eftermiddagen började det VRÄKA ner snö igen!! Bort med skiten för helvete!! När jag cyklade till jobbet blev jag vansinng på den jävla snön, och sen när jag skulle hem nu ikväll fick jag leda cykeln för det var en del som hade kommit. De har ju inte plogat nu direkt så det blev skitjobbigt att ta sig hem. Tur att jag hade sällskap med V., hem från jobbet. Måste nog smörja kedjan eller vad fan det är som är fel på cykeln för den är helt fuckad!! Har fått ont i höger knä då jag verkligen måste ta i om jag ska bromsa. Plus att jag trampar hela tiden. Mycket gnäll nu, men jag har lite PMS har jag märkt av idag då humöret tröt lite extra idag.

Inatt sov jag hur bra som helst och jag vaknade utvilad idag vilket var en underbar känsla    Nu har jag tagit igen förlorad sömn sen helgen i alla fall. Var iväg en sväng tidigare idag på dagen och sen när jag kom hem fick jag fixa mat till ikväll. Det smakade inte så gott idag med Spaghetti och Köttfärssås   

Ja, just det. Jag fick S., halva av sin bakelse som hon hade fått av sin man under eftermiddagen, och den var jättego. Inte stor utan en liten bakelse var det med nån härlig kräm i. Rosa marsipan var det runt den. Såg ut som en mini prinsessbakelse fast i rosa, ungefär så om man skulle beskriva den. Så jag fick nåt gott jag med =)

Nä, nu ska jag lägga mig och sova då jag ska upp tidigt imorgon. Natti och tjing tjong


 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards