Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

JOBB 7-14.3o

Av Linda - 13 februari 2012 19:34

Igår var jag verkligen riktigt, riktigt trött hela kvällen, men ändå tog det en stund innan jag somna. Sov dock jävligt bra de timmarna som var. Fick vara glad för de få timmarnas sömn jag fick då telefonen ringde fem i sju, och det var om jobb. Hade bara lust att somna om där, men jag svara ju så klart. Sega mig lite och tog det lugnt innan jag kom iväg. Kände mig inte utvilad och då vill jag knappast stressa iväg liksom.

Dagen flöt på bra utan några bekymmer. Klockan har gått riktigt fort så man har knappt hunnit känna att man längtar tills man slutar som man gör ibland... Har inte gäspat så farligt idag heller, men jag kan säga att jag var inte direkt pigg när jag kom fram till jobbet då jag längta hem till sängen som faaaaaan!! Däremot var det så himla skönt att se att det var ljust när jag cyklade till jobbet. Okej, gatubelysningen var fortfarande tänd då det var liiite mörker fast inte alls så som det har vart! UNDERBART   Imorse var det sol och blå himmel, men sen kom det massa moln och nu på kvällen är det snöblandat regn typ. Kallt som faaaan var det imorse tyckte jag - värre än igår!

Fick ett samtal strax innan tolv igen då vet var V., från Resursen som hade lite mer jobb till mig, och sen såg jag på beställningarna lite senare att det blev en tur till =) Fan vad skönt det är ändå för det är sån stress det där för min del.. Om en del folk bara visste hur jävla mycket man kämpar, och tar allt man kan få! Gött att få mer timmar hur som helst.


När jag hade slutat cykla jag hem för jag hade bokat tvättid idag egentligen 12-17, men jag fick köra fyra maskiner med det viktigaste, och det är bara sängkläderna som behöver tvättas som blev kvar. Tvättmedlet och sköljmedlet tog dessutom slut så det var perfekt att det räckte. Så det blev ingen rast och ingen vila när jag kom hem mer än när jag satt i soffan mellan tvättningarna.

Min jävla cykel blir jag fan vansinnig på. Jag tror att det är kedjan som behöver smörjas eller nåt för den vill inte bromsa och pedalerna bara snurrar och snurrar hela tiden även om jag inte trampar. GALEN på cykeljäveln blir jag!!

Nä, nu ska jag fixa mat då jag är sjukthungrig nu.. Hoppas att Ni haft en bra måndag! Tjing tjong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards