Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Linda - 13 februari 2012 22:04

           


Under söndagskvällen var det dags för den årliga Grammy-galan i Los Angeles. Galan inleddes med en bön för nyligen avlidna Whitney Houston. På galan belönades årets bästa artister och producenter med Grammys - musikindustrins med prestigefyllda pris. Jag har valt ut dem som jag tyckte var bäst klädda på nattens gala.


Bilder från Grammy Awards 2o12:

* Carrie Underwood- Carrie i Gomez Gracia! VILL HA! Kvällens näst snyggaste klänning bar Carrie, tycker jag! Underbar är den!

* Julianne Hough- Julianne i Kaufman Franco! Riktigt snygg klänning!  

* Kate Beckinsale- Kate vågar bära kort klänning! Hon passar bra i den, och fin är den också.

* Katy Perry- Katy i en Elie Saab! VILL HA, VILL HA! Katy bar galans snyggaste klänning utan tvekan. Den är djupt urringad i ryggen också, skitsnygg verkligen! Älskar färgen!

* Kelly Osbourne- Jag gillar verkligen denna klänningen också! Kelly klär sig väldigt snyggt nu för tiden!

* Rihanna- Rihanna i en Giorgio Armani! UNDERBAR klänning! Gillar slitsade klänningar som denna, riktigt snygg!

Av Linda - 13 februari 2012 21:34

 

 Jag sitter och kolla på denna serien nu på SVT1.

Förra avsnittet missa jag då jag inte var hemma utan hos en kompis. Skulle sett det idag, men istället fick jag jobba. Ska se det en annan dag istället. Kan inte riktigt uttala mig om vad jag tycker om serien än.

Något som jag absolut vet sen innan det är att Kjell Bergqvist är BÄST!!

Han är så jävla klockren jämt i sina kommentarer i filmer och serier. En favorit till mig, helt klart.

Det var mycket tack vare honom som jag ens kollar på serien.

Har Du sett den? Vad tycker Du?

Av Linda - 13 februari 2012 19:34

Igår var jag verkligen riktigt, riktigt trött hela kvällen, men ändå tog det en stund innan jag somna. Sov dock jävligt bra de timmarna som var. Fick vara glad för de få timmarnas sömn jag fick då telefonen ringde fem i sju, och det var om jobb. Hade bara lust att somna om där, men jag svara ju så klart. Sega mig lite och tog det lugnt innan jag kom iväg. Kände mig inte utvilad och då vill jag knappast stressa iväg liksom.

Dagen flöt på bra utan några bekymmer. Klockan har gått riktigt fort så man har knappt hunnit känna att man längtar tills man slutar som man gör ibland... Har inte gäspat så farligt idag heller, men jag kan säga att jag var inte direkt pigg när jag kom fram till jobbet då jag längta hem till sängen som faaaaaan!! Däremot var det så himla skönt att se att det var ljust när jag cyklade till jobbet. Okej, gatubelysningen var fortfarande tänd då det var liiite mörker fast inte alls så som det har vart! UNDERBART   Imorse var det sol och blå himmel, men sen kom det massa moln och nu på kvällen är det snöblandat regn typ. Kallt som faaaan var det imorse tyckte jag - värre än igår!

Fick ett samtal strax innan tolv igen då vet var V., från Resursen som hade lite mer jobb till mig, och sen såg jag på beställningarna lite senare att det blev en tur till =) Fan vad skönt det är ändå för det är sån stress det där för min del.. Om en del folk bara visste hur jävla mycket man kämpar, och tar allt man kan få! Gött att få mer timmar hur som helst.


När jag hade slutat cykla jag hem för jag hade bokat tvättid idag egentligen 12-17, men jag fick köra fyra maskiner med det viktigaste, och det är bara sängkläderna som behöver tvättas som blev kvar. Tvättmedlet och sköljmedlet tog dessutom slut så det var perfekt att det räckte. Så det blev ingen rast och ingen vila när jag kom hem mer än när jag satt i soffan mellan tvättningarna.

Min jävla cykel blir jag fan vansinnig på. Jag tror att det är kedjan som behöver smörjas eller nåt för den vill inte bromsa och pedalerna bara snurrar och snurrar hela tiden även om jag inte trampar. GALEN på cykeljäveln blir jag!!

Nä, nu ska jag fixa mat då jag är sjukthungrig nu.. Hoppas att Ni haft en bra måndag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards