Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Linda - 10 februari 2012 23:54

Det blev inte så mycket till sömn inatt faktiskt, men det var la bara för att jag skrev att jag sover bra nu för tiden.. Tji fick jag! Vakna upp funt fem och sen låg jag vaken till sex. Troligtvis vakna jag upp av en dröm som gjorde att jag inte vågade somna om, och likadant var det runt tio igen då jag vet att jag drömde en mardröm. Den var jävligt konstig och det var mycket blod i drömmen. Efter det sov jag inte alls utan jag gick upp! Stack ut en sväng vid kvart över elva och när jag kom in igen la jag mig lite för att se om jag kunde vila lite, men det gick inte det heller! Däremot ringde V., från Resursen om lite jobb under helgen här =) Hon var nog rätt så trött då hon sa fel dag först plus att hon hade gett mig ett vik, men det blev jag avbokad ifrån - lite surt, och det gällde bara några få dagar dessutom såg jag lite senare. Jaja, men jag fick söndagen som kompensation för hennes fel och förtur till den dagen så det var jag ändå nöjd med!

Innan jag drog iväg diska jag min tallrik från igår, fixade mat till ikväll och sen skrev jag ett inlägg i bloggen plus att jag kikade runt på de vanliga sidorna innan jag drog iväg. Timmarna gick fort på eftermiddagen och kvällen. Snacka med C., i telefon också plus att jag kikade lite på Sunes Sommar. Den var uppskattad, haha.

Har kollat på Män som hatar kvinnor nu efter jobbet, och den filmen är riktigt bra!! Vad tycker Ni om den?

Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards