Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Linda - 6 februari 2012 23:54

 

Idag när jag har vart en sväng i Skövde ville jag gärna klä mig lite snyggare, och ta lite Mascara på mig. Det fick bli varm och bekvämt idag, men ändå snygg klädsel. Hade även min Everest och Stövlar på mig förstås.


* Väst med pälskrage, ZARA, NY- ÄLSKAR den! Underbart varm och snygg, I just love it!

* Blus, Jeane Blush Nelly.com, NY- Är jättenöjd med den här blusen, och jag älskar den med! Dock är den så här kort i modellen, och dessutom är det skönt material.

* Byxor, Lindex.

* Strumpor, Lindex.

Av Linda - 6 februari 2012 23:34

Inatt var det jävligt skönt att få sova till skillnad från förra då några hade efterfest, och spela musik fram till sju på morgonen!!! Jag sov faktiskt väldigt bra, men sen ringde mobilen strax innan nio, och det var Försäkringskassan som ringde. Han var rätt så trevlig så vi kom överens om en annan lösning än den jag hade i fredags eftermiddag som blir bättre och lättare för oss båda. Tror inte att jag tänkte helt klart när jag var hos dem riktigt, haha! Somna om sen en stund efter det. Skönt att man blir snart av med den där skiten, och det ser jag verkligen fram emot!

Fick ett sms från S., som frågade om jag ville följa med till Skövde, och det tacka jag inte Nej till =) Jag var inte på jakt efter nåt, men jag såg en väska som jag verkligen ville ha! Den ska jag satsa på att köpa sen när min lön kommer. Hittade en Lampskärm till min Lampkjol som jag ska köpa också så nu vet jag vart jag kan köpa sånna. Sen tyckte jag inte att jag hittade nåt speciellt direkt. Däremot köpte S., en jävligt snygg klänning som passa henne jättebra. Det var nog det snyggaste jag såg idag - resten föll mig inte direkt i smaken. Vanliga toppar och sånt är ju knappast WOW liksom. Vi var nog på Elins Esplanad en timme innan vi åkte hemåt igen.


När jag kom hem satte jag mig vid datorn en stund innan jag kvart över sex gick till N., en sväng. Vi satt och tjöta i tre timmar, haha! Tiden går fort när man har roligt och det var skönt att tjöta lite. Vi åt lite choklad under tiden med det är ju aldrig fel det. Det är tur att det är så nära för det var fan bra kallt när jag gick hem sen alltså..

När jag kom hem fixa jag mat jävligt fort, åt på tio minuter och sen har jag kollat på teven också. Ska lägga mig och sova snart då det är dags för jobb imorgon. Hoppas att Ni haft en bra dag för det har jag haft =) Natti och tjing tjong


 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards