Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Linda - 31 januari 2012 23:54

 

 

Nu ikväll gick det absolut sista avsnittet av min älsklings serie; Sex and the City.

Självklart har man sett denna serien hur många gånger som helst, men jag tröttnar ALDRIG!

Samtidigt känns det så jävla vemodigt på nått sätt när det var sista avsnittet.

Det var ett perfekt avslut denna kväll, och perfekt avslut när Carrie äntligen får Mr. Big   

Av Linda - 31 januari 2012 23:34

Jag är helt slut i hövvet nu. Känner mig riktigt trött och lite ont i magen har jag. Fick sova jättebra inatt också även om jag läste en bra stund innan jag släckte lampan. Däremot har jag inte hostat så mycket idag vilket är skitbra! Det där går lite upp och ner. Men det värsta just nu är mina jävla händer som bara spricker och spricker till en förbannelse!! Knogarna är värst och så här är det alltid på vintern med den torra luften och allt vatten plus spriten som jag spritar händerna med.

Innan jobbet idag var jag iväg på ett möte, och när jag kom fram rann tårarna på mig just för att det var så kallt ute plus mina trånga tårkanaler. De där ögonen rinner i tid och otid - jävligt jobbigt ibland! Härligt att vi haft sol och blå himmel idag i alla fall, men det är synd att man inte hann njuta såå mycket bara.

Eftermiddagen och kvällen har gått jättebra, och där jag var idag har jag inte vart på länge så det var extra kul! När jag slutade tog jag sällskap med V., hem då vi ändå bor så nära varandra. Alltid kul att ha sällskap om man ska hemåt eller iväg någon annanstans förstås.

Nä, nu ska jag se klart på Sex and the City och sen sova. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards