Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Linda - 30 januari 2012 21:34

Herregud, vad jag sov inatt! Snacka om att jag var helt död i kroppen och i hövvet efter förra veckans sex dagars arbete. Men det var bara skönt att få sova ut ordentligt denna natten och en bra bit på dagen också blev det. Nackdelen är la att det blir nog svårare att somna ikväll dock, jaja, återstår att se.

Jag har bara vart hemma idag och haft en riktigt slapp dag! Däremot ringde M., från Resursen fem över elva, och hon väckte mig då. Hon ringde om jobb så jag ska jobba imorgon, men då skulle jag börja två fast då kan jag inte då jag har ett möte den tiden. Så jag fick ringa och fråga på jobbet om jag kunde börja en halvtimme senare, och det var inga problem, och efter det fick jag ringa tillbaka till Resursen igen så blev jag bokad. Ibland blir det lite extra krångligt fast jag är bara glad att det löste sig. Just det, S., ringde från jobbet och fråga om jag kunde jobba inatt, men jag ska ju jobba imorgon sa jag plus att jag har en tid att passa imorgon så det funkade inte idag.

Har bäddat rent i sängen nu på kvällen, och jag tog hand om disken vilket jag verkligen behövde!! Har inte orkat i helgen när man inte vart hemma nånting i princip. Så ikväll ska det bli jätteskönt att krypa ner i sängen. Annars har det inte vart nåt speciellt idag som har hänt. Bara skönt att vara!

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Av Linda - 30 januari 2012 19:34

         

Den årliga film- och SAG-galan – 18th Annual Screen Actors Guild Awards - har delats ut under en ceremoni i Shrine Auditorium i Los Angeles på söndagskvällen. Som vanligt var röda mattan fylld av kändisar i snygga och mindre snygga kreationer, och dessa är mina favoriter från nattens gala.


Bilder från Screen Actors Guild Awards:

* Dianna Agron- Dianna i Carolina Herrera! Kvällens näst finaste klänning! 

* Kaley Cuoco- Kaley i Romona Keveza! VILL HA! Underbar klänning, jag bara ÄLSKAR den! Mint är en färg som kommer bli stor i vår! Hon hade kvällens snyggaste klänning, tycker jag!

* Michelle Williams- Michelle i en Valentino! Enkel men snygg klänning!

* Naya Rivera- Naya i Naem Khan- VILL HA! Sjuktsnygg klänning i en fin färg!

* Sofia Vergara- Sofia i en Marchesa! UNDERBAR klänning! Härlig färg dessutom.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards