Direktlänk till inlägg 28 januari 2012

JOBB 13-22

Av Linda - 28 januari 2012 23:34

Igår trodde jag verkligen att jag hade åkt på kräksjukan så ont i magen och spyfärdig som jag var!! Brukar knappast vara sån annars, men det var verkligen ingen skön känsla. Som tur var så gick det över när jag la mig för att sova. Hade inte direkt lust att ringa och sjukanmäla mig imorse heller..

Innan jobbet satt jag en stund i soffan, åt upp det sista från Pizzan igår innan jag var tvungen att cykla iväg. Det kändes som att det skulle bli en lång dag på grund av timmarna, men det har gått rätt så fort ändå. Det har vart en bra dag! Men jag sa en grej på rapporten sen som blev lite fel; Ekollon-bakterier, haha! Det blev lite fel där. Trött som jag var så orka jag inte bry mig heller om att det blev fel utan jag börja garva sen när jag kom hem, stört.

Ska lyssna på lite skön musik nu och koppla av innan det är dags för mig att sova. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


Detta är min favorit med Volbeat, och jag bara älskar den!! Fastna för den direkt när jag hörde den första gången. Hans röst är så jävla sexig på nåt sätt. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards