Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Linda - 27 januari 2012 23:34

 

Idag kände jag för att ha klänning på mig, men det har vart kallt ändå fast det funka idag. Lite kul att outfiten bara kommer från Lindex.


* Poloklänning, Lindex- Tycker verkligen om den här klänningen! Jätteskön och fin, tycker jag!

* Strumpyxor, Lindex, NYA.

* Knästrumpor, Lindex. (men de syns knappt).   

Av Linda - 27 januari 2012 21:34

Igårkväll var jag helt jävla slut efter mina två jobbnätter i veckan, och det brukar jag vara när jag har gått av på morgonen. Jag sov rätt så bra inatt i alla fall även om jag nog halvsov en stund. Vakna dock fem av att jag hade sjuktont i magen så det var bara att gå upp och ta en Alvedon. Efter en stund kunde jag somna om igen - jävla mensvärk!!

När jag hade gått upp tog jag det lugnt innan jag cykla iväg till AIS för att fråga om min adapt plus att jag ville köpa en ny hos dem, och det gjorde jag också! Den var 125 spänn billgare där än vad jag köpte min gamla för och på Boge. Så det var ju lätt värt att cykla ner dit, och sen cykla jag till ÖB där jag köpte Ajax, Fönsterputs och Tvål och sen hem. Satte mig vid datorn direkt för att se om adapten fungerade, och JA, det gjorde den   Ligger jävligt mycket efter med inlägg, och det gör jag över huvud taget, men jag ska skriva här nu i helgen om jag orkar efter jobbet annars kommer de allt eftersom.

Ringde på grannen innan jag cykla iväg till Willys då han ville ha hjälp med att boka tvättid, och sen cykla jag till Willys som sagt för att handla ytterst lite. Där handla jag Buffalo Wings, Curry, Glass, Kebab dressing, Mjölk, Potatisgratäng, Rostad Kycklingfilé, Tacopaj och Vårrullar. Kyckligen och pajen får jag äta i helgen då jag jobbar.

När jag hade packat upp allt hemma ringde jag till Chili, ovh beställde en Pizza som jag åt idag. Frysen ekar tom efter att jag har frostat av den, och jag har inte storhandlat än. Däremot satt det jävligt gott med Pizza idag =) Den hade jag längtat efter hela månaden, typ. Det är gott när man väl äter det då jag äter det sällan.

Jätteskönt att ha datorn som funkar igen i alla fall! Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


På Willys handla jag Tacopaj, Mjölk, Vårrullar, Glass, Buffalo Wings, Potatisgratäng, Kebab dressing, Curry och Rostad Kycklingfilé.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards