Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Linda - 20 januari 2012 21:34

Nu ikväll har jag snackat med en gammal, gammal barndomskompis på chatten på Fejsbook, och det var jättekul att snacka med A., Det var ett bra tag sen vi sågs nu, och innan det sågs vi inte på några år på grund av några anledningar. Vi hade en del att snacka om, och han blev hänvisad till Han så A., skulle få se honom också - då och nu. Sen var det massa prat om annat också förstås, bland annat lite om C., Tänker inte bry mig om den personen mer!!

Buh, inatt hade jag sån där natt då jag inte kunde sova! Skitstörande är sånt där alltså.. Kolla på klockan sista gången efter fyra, men jag kan inte påstå att jag har sovit djupt.. Ändå läste jag en stund så jag skulle bli trött, men det gick bara inte idag. Lär däcka sen när jag lägger mig i alla fall!

Skönt att jobba dag en fredag för det är ingen höjdare att jobba kvällar då, tycker inte jag i alla fall. Det har gått bra idag fast det har vart trögt också, och då blir jag lite stressad inuti. Blev att jag snacka med V., en liten stund innan jag drog hem, och jag hade sällskap med S., då vi ska åt samma håll och han bor nedanför mig.

Snacka sen med grannen när jag kom hem lite snabbt. När jag kom upp till mig var det en kille från Com Hem här som jag prata med en stund. När vi hade pratat klart tänkte jag lägga mig, men jag drog ner till ICA där jag köpte CHIC, Gurka, Röd lök och Sallad. Prata lite snabbt med J., där också innan jag cykla hem.

Fastna här vid datorn istället för att lägga mig, men det var bara bra det också i och för sig! Fick äntligen diskat min disk med, men det var mest besticken som det var akut med.

Fixa Marinerad Kycklingfilé, Potatisklyftor, Beasås och Sallad idag, och kycklingen blev verkligen PERFEKT   Jävligt saftig var den och inte ett dugg torr. Inte alltid det smakar så bra som det gjorde idag!

Nä, ska la glo på teven ett tag till. Lär ju däcka snart känner jag! Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


På ICA handla jag CHIC, Gurka, Sallad och Röd lök.

 

Fick min Plaza Kvinna idag också med Posten =) 

    

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards