Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Linda - 19 januari 2012 21:34

Idag har vi haft underbart väder ute! Eftermiddagen var fin i alla fall med sol och blå himmel, värre var det imorse då det var grått ute! Nu på kvällen har dessutom dimma kommit in. Däremot har det var SJUKTHALT ute!! När jag var ute och powerwalka med S., förut höll jag på att ramla några gånger, men en gång var det riktigt nära då ryggen vred sig också. Det var nog inte meningen att jag skulle gå idag alls! Riktigt skönt att komma in från kylan sen i alla fall och det kändes i kroppen att man har gått. Hälsoslingan är ändå på 8 kilometer.

När jag kom hem från rundan sen prata jag med grannen en stund innan jag gick upp till mig och fixa mat. En sen dusch blev det också fast det tog bara en kvart vilket är lite av rekord för mig, haha!

Har läst en del idag och bara njutit i soffan av solen som sken in genom fönstret. Ska upp och jobba imorgon också så det är bra det! Skönt att jobba dagtider ändå. Ett tag sen man jobbade vardagkväll nu i och för sig.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Så här såg det ut på mitt överfulla tvättställ förresten..

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards