Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Linda - 16 januari 2012 21:36

Inatt sov jag hur jävla bra som helst verkligen. Den sömnen var verkligen välbehövlig för min del efter den sömnlösa helgen. Har knappt vaknat upp nånting alls, och jag somna direkt när jag hade stängt av datorn. Härligt var det i alla fall!

Det har inte hänt så mycket idag kan jag inte påstå. Fixat med bloggen och sen har jag slappat mestadels idag. Däcka från halv sex till fem i åtta då jag gick upp. Låg helt stilla nästan hela tiden också.. Kände mig inte tillräckligt (?) utvilad tydligen. Fixa mig Spagetti och Köttfärssås idag, och det är alltid lika gott och smidigt att fixa!

Nu på kvällen har jag kollat på Idrottsgalan som så många andra.. Överraskningen var när Rolf-Göran Bengtsson vann Jerringpriset!? Markus Hellner skulle helt klart ha vunnit!! Undrar verkligen vad det är för några som hade röstat alltså. Visst, kul för honom att han vann, men det är ju hästen som gör jobbet!! Markus åker själv och han slog den där jävla Northug på hemmaplan i Oslo i mars. Så enligt mig är han vinnaren!

Nä, ska nog läsa nu innan jag ska sova. Natti och tjing tjong!


  

Av Linda - 16 januari 2012 15:34

               


Årets första stora filmfest Golden Globe-galan ägde rum i Los Angeles inatt, den 69:e galan i ordningen. Golden Globe är galan där filmer och skådespelare prisas för sina insatster i filmer och teveserier bland annat. Som vanligt var det kändistätt på röda mattan. Här är mina favoriter från årets gala! Men det var Elle Macpherson som hade den snyggaste klänningen enligt mig.


Bilder från Golden Globe Awards:

* Reese Wiherspoon- Reese i en Zac Posen! Kul att hon vågar ha lite färg till skillnad från andra! Snyggt med det utsläppta håret till, tycker jag!

* Heidi Klum- Heidi i Calvin Klein Collection! Enkel men riktigt snygg klänning! Kul att hon har turkosa accessoarer som ger lite färg till klänningen.

* Jessica Alba- Jessica i Gucci! VILL HA! Sjutsnygg klänning, tycker jag! Jessica hade kvällens näst snyggaste klänning, tycker jag. Älskar färgen!

* Charlize Theron- Charlzxe i Dior Haute Couture! Riktigt snygg klänning! Fint med bandet i håret dessutom.

* Jessica Biel- Jessica i en Elie Saab! Snygg klänning i spets med hög slits, och dessutom är den urringad i ryggen - väldigt snygg, tycker jag! Fint med utsläppt hår till klänningen som säger allt.

* Kate Beckinsale- Kate i en Roberto Cavalli! VILL HA! Kate brukar alltid klä sig så jävla snyggt på galor, och inatt var det inget undantag alls! Kvällens topp trea.

* Mila Kunis- Mila i en Dior! Enkel men snygg klänning! 

* Elle Macpherson- Elle i Zac Posen! VILL HA!! Elle var min absoluta favorit från inatt, då jag verkligen ÄLSKAR hennes klänning! Riktigt jävla snygg är den. Hon valde helt rätt att ha håret utsläppt till denna underbara klänning som talar för sig själv!   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards