Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Linda - 14 januari 2012 23:34

Blääää, inatt kunde jag verkligen inte sova. Det var nån i huset som spela musik klockan 5 på morgonen!! Det lät som att nån slog en boll i golvet liksom; dunk, dunk, dunk. Höll på att bli galen där ett tag! Sist jag kolla på klockan var hon nog efter sex nån gång. Det är nån som har en hund som ylar också hörde jag. Mycket störande oväsen när man försöker somna, men det går inte för man är inte ett dugg trött! Vakna upp vid nio igen då jag hörde Ambulansen och Brandkåren med sina sirener.. Nä, en jävligt orolig natt har det vart! Inte ett dugg trött har jag vart heller under dagen dock.

Jag var sugen på en powerwalk när det var så fint väder, men sen så kände jag inte riktigt för det heller. Har fått snyta mig sjuktmycket under dagen så jag vill bara att det ska bryta ut NU!! Istället kolla jag på teven lite på skidorna och läste en stund. A., från jobbet ringde fem och sa att hon kände sig dålig så jag fick gå in och jobba ikväll. Eftersom jag hade Marinerat Kycklingfilén tidigare idag så sa jag att jag ville gärna käka först innan jag kommer, så det var bara att sätta igång med maten, äta, boka tvättid under tiden och cykla iväg.

De där tre timmarna gick jättefort, och speciellt när jag sysselsatte mig själv under den stunden jag var ensam. Skönt att ha gjort nåt vettigt idag i alla fall, och imorgon ska jag jobba igen!

Hoppas att Ni haft en bra dag. Natti och tjing tjong


Tog kort på himlen förut när det började bli mörkt. Himla fint var det ute då, tycker jag.

     

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards