Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Linda - 8 januari 2012 23:34

Jag har suttit och kollat runt lite på ASOS utbud av klänningar, och jag hittade en del som var snygga! Det blev inte så många olika färger på klänningarna, men dessa tyckte jag var snygga! Det är ju inte så mycket färger på kläderna heller nu för tiden. Sen har jag försökt hitta lite olika typer av modeller på klänningarna inte bara samma. Här är några av mina favoriter, det finns ju så många så man orkar inte kolla hur länge som helst heller..


* Vit Babydoll klänning- VILL HA! Tycker att denna är jättefin!

* Vit Klänning med strassskärp- VILL HA! Skitsnygg klänning, tycker jag!

* Lipsy Volangklänning- Denna vore perfekt att ha i sommar när det är varmt ute! Älskar den.

* Nude Tubklänning- VILL HA! Fin klänning i en enkel modell.

* Lila Klänning- Snyggt med urringningar på klänningar, tycker jag! Den är dessutom djup i ryggen också.

* Svart Spetsklänning- VILL HA! Jättefin och snygg är denna!


              

   

       

 

   

    

Av Linda - 8 januari 2012 21:34

Idag har det vart en riktigt seg dag och inget speciellt har hänt alls. Har suttit och letat bilder till bloggen och det tar sin lilla tid, men jag har hittat en hel del bilder i alla fall! Men de kommer ju längre fram, tyvärr..

Jag har powerwalkat tjugo minuter i alla fall - fram och tillbaka från Odenhallen och hem. Det var riktigt gött att vara ute och gå! Skulle lämna tillbaka mobilladdaren till Linda som jag hade fått låna av henne under julen. Vi prata lite snabbt innan jag gick vidare hem. Höll på att ramla omkull några gånger då det var jävligt mycket is överallt. Kallt var det också, men jag hade Halsduk, Mössa och Vantar så att jag inte skulle frysa. Snön ligger kvar också, men det är bara så det täcker marken om ens det på vissa ställen..

Känns som att denna månaden kommer vara jävligt seg, men det är den ju alltid, alltid!! Ska jobba så mycket jag bara kan och som det går. När jag drar igång med Valideringen kommer man önska att man var ledig mer.

Stter och kollar på Riktiga män på SVT1. Det fanns ju inget annat som man kunde se på ikväll.. Australia tilltalar mig inte för fem ören faktiskt. Hoppas att Ni haft en bra dag och en bra helg! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards