Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Linda - 7 januari 2012 21:34

Alla gör vi misstag - det är det som kallas livet, och som tillhör livet också. Men när man gör SAMMA misstag igen och igen då är det ta mig fan inte roligt eller bra!! Speciellt inte när det gäller nån som man verkligen bryr sig om. Detta var droppen och jag har fått NOG nu! Så när du läser detta; GLÖM MIG!!! Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag menade varenda jävla ord i smsen som jag har skickat till dig även om du inte svarat!! FULL AV SKITSNACK så det bara tjongar om det!! Lär dig av gamla jävla misstag också, och var inte så jävla naiv. Lär dig att skaffa STAKE och stå på dig för helvete nån jävla gång, och tuffa till dig!


Det har vart en jävligt seg dag idag. Sov mellan tjugo i fem till tio över sex ungefär. Jag var så himla trött efter natten till igår då jag la mig fem på morgonen.. Har inte gjort så mycekt idag heller så! Skönt att sova på eftermiddagen och inatt också för den delen. 

Skulle till Willys för att handla lite förut vid halv sju cykla jag iväg, och jag hann nästan komma till Odenbadet innan jag var tvungen att cykla tillbaka då jag kom på att jag hade glömt mitt Bankkort hemma. Klantskalle! Tur att jag kom på det inann jag var där och i kassan. På Willys handla jag Cheezbollar, Chic, Duschkräm, Expressen, Frallor, Hushållspapper, Lypsyl, Nonstop, Toapapper, Tvål och Vitlöksdressing. Äntligen köpte jag ett Lypsyl som jag skulle gjort i Göteborg egentligen, men jag glömde av det hela tiden när jag var i nån matbutik. Det har snöat lite idag så det var lite lurigt att cykla speciellt då det kom lite snöblandat sen på kvällen. Gatubelysningen hade dött på vissa ställen så det var mörkt halvvägs bort till Willys i alla fall.         

Nä, ska la lägga mig i sängen och kolla lite på datorn innan jag somnar sen. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


På Willys handla jag Toapapper, Duschkräm, Expressen, Chic, Tvål, Vitlöksdressing, Cheezbollar, Lypsyl, Hushållspapper, Nonstop och Frallor.

    

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards