Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Linda - 6 januari 2012 23:34

Idag har det vart en jävligt lång och seg dag. Kändes som att timmarna aldrig gick som att tiden stod stilla. Sånna dagar är jävligt dryga att jobba faktiskt. Annars har det inte vart nåt så utan en bra dag!

Sovit dåligt gjorde jag verkligen efter matchen. Gick inte och la mig förrän kvart över fem, och sen har jag bara halvsovit typ. Hade passerat den värsta tröttheten och har jag passerat den så är det jävligt svårt att väl somna sen när man väl måste. Men det var helt klart värt det att vara uppe så länge, och se den spännande finalen. Har gäspat några gånger idag, men jag har inte vart speciellt trött utan den tröttheten kommer först imorgon.

Det blev en powerwalk på femton minuter till jobbet idag då jag åkte bil igår, och sen cykla jag hem nu ikväll. Det var jätteskönt att gå då solen sken och himlen var blå. Dock har det vart kallt idag med minusgradet. Äntligen får man börja

använda sina vinterkläder. Känns som att de inte kommer bli använda så mycket denna vintern.

Inte hänt så mycket idag mer än att jag har jobbat, fixat mat innan jag drog iväg och slappat resten av kvällen sen jag kom hem. Nös som faaaan för en stund sen. Har känt mig lite halvhängig nu några dagar så man får la se om det är fejk som vanligt. Jobbigt att vara täppt bara!

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

Av Linda - 6 januari 2012 21:34

      

 

 

Vilken spännande match Sverige bjöd på inatt!! Herregud, man ville bara att pucken skulle IN I MÅL, och man fick vänta till Sudden tills den gled in!! De som inte såg den missade verkligen nåt alltså. Fy fan vad duktiga killarna var, och det var så jävla kul att se deras glädje efter slutsignalen! Helt jävla underbart   

ETT STORT GRATTIS TILL ER KILLAR!! BRA KÄMPAT! Skönt att veta att framtiden inom Hockeyn är säkrad ;)

Jag höll mig vaken inatt efter jobbet igår, men det var Bra segt runt tre-tiden. Jag kände bara att jag kan inte missa matchen och gå och lägga mig!! Har gjort den en gång innan och det var i Vancouver-OS då tjejernas final i Curlingen var. Såg inte den avgörande omgången, och då hade jag sett alla omgångar innan, men inte den sista! Hade knappast velat se matchen på SVTPlay idag faktiskt. Så jag är sjuktnöjd över att jag var vaken ända till fem

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards