Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Linda - 4 januari 2012 21:34

Det kändes jättekonstigt att sova ensam i min lägenhet inatt, samma som att det var konstigt att sova hos mamma när jag åkte ner för två veckor sen. Tomt har det verkligen känts idag.. Ville verkligen inte åka igår alltså!

Som tur var så har jag i alla fall sovit bra i min säng ändå trots att Emil härjade utanför fönstret.. Tjugo över elva ringde M., från Resursen så imorgon ska jag jobba mitt första pass för det här året, och det är ju kväll så det ger mer OB nu tack vare Trettondagsafton =) Det är jävligt bra det och välkommet inför nästa månad. Brukar alltid vara så fattig i början av året då det är en jävla massa utgifter som man får extra..

Jag har inte gjort så värst mycket idag faktiskt mer än att ha tagit bort mitt Julpynt och ställt fram mina vanliga lampor igen! Hade redan tröttnat på skiten när jag var hemma, och kände att det åker ner när jag kommer till mig. Skönt hur som! Strax efter fem kom S., då vi skulle ut och powerwalka idag som vi hade bestämt! Det var jätteskönt att vara ute och gå, men jag måste säga att det var kallt i blåsten! Frusen var jag när jag kom hem. Duschen var inte fel kan jag ju säga.

Det har vart en bra och lugn dag idag, och blåsig! Hoppas att Ni haft en bra dag.

Av Linda - 4 januari 2012 19:34

 

 I slutet av november köpte jag ju en ny Lampfot till min Lampskärm som jag hade tänkt ha i sovrummet. Dock ska jag köpa en till sån där Lampfot och ha ute i hallen då den passade in så jävla bra där med!

Idag åkte allt Julpynt ner och jag ställde fram min nya lampa i sovrummet! Jag är jättenöjd med resultatet.

På lampkjolen står det ju Amor Vincit Omnia precis som på Hissgardinen! Blev jättefint, tycker jag.

Har bytt ut den gamla lampan på nattduksbordet innan jul också, och jag tycker att den står bra där.  


 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards