Direktlänk till inlägg 21 december 2011

GÖTEBORG

Av Linda - 21 december 2011 23:34

Idag har jag verkligen haft och göra. Jag har packat en timme innan jag skulle bli hämtad, och jag glömde fan min laddare till mobilen, min dosa till Internet och räkningarna som jag hade tänkt ta med mig. Så det blev lite för stressigt där för min del att tänka på allt. Packa är knappast min grej alltså. Ändå tyckte jag att jag hade gott om tid på mig..

Det var mycket som skulle göras; diska, ställa in disken, hänga in tvätten i garderoberna, gå ner till Återvinningsrummet för att återvinna och packa då förstås. I år var det jävligt svårt att veta vad jag skulle ta med mig då det inte är tillräckligt kallt ute eller snö i Göteborg så man visste inte vad man kan packa ner i väskan.. Skitsvårt!

Fick skjuts av M., ner till Stationen och det var verkligen jätteschysst av honom då jag har sån träningsvärk efter igår när jag bar upp dörren med S., till lägenheten, och när jag höll på att sätta dit dörrjäveln i gångjärnen.. Det har känts idag   Sen hade min granne kunnat köra mig om han inte hade sånna problem med lederna nu, så jag gjorde en chansning. Det var verkligen guld värt då det hade vart för jobbigt att kånka med väskorna i snön..

När jag kom ner till Göteborg åkte jag direkt till Frölunda där jag träffa mamma, brorsan och syrran igen plus älskade Akelia förstås =) Vi körde några frågor på TP för att testa lite och sen drog syrran och jag ner till Torget där vi kolla lite innan de stängde.

Skönt att vara hemma igen i alla fall! Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong  


 

 
 
LIIV - vanlig men unik

LIIV - vanlig men unik

22 december 2011 13:52

Sv: Det var otroligt gott :)

Ja men precis :) Nej det är det nog inte då. Till och med de som har lätt för matte tycker det är svårt. Jag har ganska lätt för matte. Som tur är så är det inga fler mattekurser på inriktningen nu, det är bara medan alla läser samma grunder. Sen är det bara en av inriktningarna som kommer ha matterelaterade kurser :)

Okej, tråkigt. Snö är mysigt på julen, sen kan den på försvinna. Jo vi har rätt mycket snö faktiskt. Det var en dag när det verkade smälta bort men sen snöade det på natten igen. Får se om det är kvar tills på lördag :o

http://liivahliin.blogg.se

 
neli

neli

22 december 2011 15:29

haha oh yes! det är min affär det ;)

ja men jag har seriöst aldrig vart med om åska vid den här årstiden haha. mycket underligt! ne jag har ingen aning om det är snö i jkpg.. är hemma hos föräldrarna nu och här är det lite snö, men det är mest slask typ =( så himla trist!
ne haha. praktik är kanske inte så kul, men ändå.. man får sig lite kontakter haha ;) jodå, det rullar på här.. hoppas det är bra med dig också =)
kram

http://iamsofashion.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards