Direktlänk till inlägg 13 december 2011

JOBB 7-16 & 18-21

Av Linda - 13 december 2011 22:34

Herregud, nu är jag så där patetiskt trött så jag vet vaken ut eller in. Jag ska strax lägga mig känner jag, men jag vill gärna se på Sex and the City först. Men sen när jag väl lägger mig hoppas jag att det går fort innan jag somnar. Har sovit dåligt som fan tre nätter i rad nu så jag känner att sömnen har fått ta jävligt mycket stryk faktiskt.

Sista gången jag kolla på klockan var den fyra så jag somna la efter det nån gång tror jag. Inte blev det mycket sömn i alla fall då jag blev väckt fem över halv sju då Resursen ringde in mig på jobb för dagsarbete. Sa det när jag kom mitt i rapporten: blev väckt idag igen, och jag hade räknat med bara kvällen då jag visste att A., är hemma och vabbar. Men det gick ju bra så sett! Fick vara på en annan avdelning idag, och sen hade vi besök från ett dagis med ett Luciatåg. Barnen var verkligen jätteduktiga, och det var en tjej som var sååå söt verkligen. Hon blev genast min favorit. Så i år missa jag inget tåg! Det var verkligen kul att se faktiskt. De satt så fint och sjöng med. Underbara =)

Sen kom chefen och sa att kvällen behöver lösas så hon fråga A., om hon kunde jobba kvällen och jag till fyra, men då sa jag det att jag jobbar redan till fyra. Gav förslaget att vi kunde dela upp kvällen istället med tre timmar var så blir det rättvist för oss båda. Det var okej i alla fall. Jobba till fyra och det var inga problem alls!


När jag hade slutat cykla jag upp till PA:s då jag ville ha Lussekatter för en spänn/styck, men det fanns ju inga kvar! en mycket, mycket besviken Linda fick cykla hem utan.. Träffade H., och J., där också som jag snacka lite med. Hade ju lite bråttom då jag hade två timmar på mig innan jag började igen. Var hemma till tio i fem ungefär och då satte jag mig vid datorn innan jag cykla iväg igen till jobbet.

Kvällen gick bra och jag fick jobba med min favorit. Det blev att jag stanna kvar till tjugo i tio. Behöver ventilera av mig innan jag drog hem, och jag ville höra vad hon hade att säga och jag var tvungen att säga också vad jag hade på hjärtat. Just nu är hövvet en jävla berg-och-dalbana. Inget är rättvist här i världen det ska gudarna veta. Drastiska beslut behövs ta emellanåt, and now I have to take mine..

När jag kom hem så har jag satt mig i soffan och vart dödstrött!! Orkar inte tänka alls, och hövvet nickar till när jag sitter här i soffan vilket sällan händer. Kommer sova asgött inatt kan jag ju lova. Måste sova. Natti och tjing tjong

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards