Direktlänk till inlägg 27 november 2011

Stormen Berit...

Av Linda - 27 november 2011 23:54

... fan vad du är jobbig!! Kunde inte sova inatt för att det blåste så. Sen när jag väl somna så drömde jag att rutorna blåste ut så vakna jag av att det var en jävla dröm.. Det är rätt obehagligt när det blåser som det gör, tycker jag. Fast det är värre på landet där inte samma civilisation finns.

Idag har man stannat inne med gott samvete faktiskt. Har läst och bara myst denna dag den första advent.

Har inte så mycket mer att säga faktiskt. Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong

 
 
johanna lee

johanna lee

28 november 2011 15:15

Jag vet, känns jättesynd tyckte med det var trevligt!! Kanske börjar igen, sätter nog lösen på bloggen så kan ja börja igen om ja vill :P jag kan ju fortfarande läsa din :D!!

http://jlee.bloggplatsen.se

Linda

29 november 2011 00:17

Ja, det är verkligen tråkigt Johanna =( Men har man inte tid så har man tyvärr inte :S Det är bättre att ha lösen än att ta bort den helt ifall du ändrar dig en dag ;)
Jaaaa, du får gärna läsa min och fortsätta kommentera =)
LYCKA TILL med allt pluggande nu, och kör inte ut dig själv bara!

 
neli

neli

28 november 2011 18:58

hihi hon är min lilla favorit =) älskar henne!

och ja, stormen igår var ju inte alls kul! skönt dock att det blev bättre mot natten.. iaf här i jönköping! shit, lät som typ värsta kriget utanför haha. läskigt!

ja jag älskar meryl streep i den filmen! men hon är fan grym. en favorit faktiskt enligt mig =) ajdå, inte kul det där med personen som fick dig på dåligt humör =( hatar sånt! hoppas det känns bättre nu!
hoppas du får en bra start på veckan tjejen =) kramar

http://iamsofashion.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards