Alla inlägg den 28 september 2011

Av Linda - 28 september 2011 23:34

 

 

Har fixat lite här hemma idag, och nu har jag hittat varsin plats till mina ljus som jag köpte på Ikea!

Tycker att det blev riktigt bra och min nya löpare passar jättebra i köket.

Så här blev det med ljusen i köket, sovrummet och storarummet.

  

Doften av Kolasås (eller vad det är för doft) hamna i köket

  

Doften av Kanelbulle hamna i sovrummet. Bytte plats på mitt hjärta som ligger bättre där än på nattduksbordet!

 

Doften av Kladdkaka hamna i storarummet.

Av Linda - 28 september 2011 21:34

Idag var jag ju på stan som sagt. Ville kika lite och se vad som fanns i butikerna där. Jag började med Hemtex där jag gick en bra stund och kikade. Det fanns jättemycket fint som jag fastnade för, och jag ska kolla lite mer i helgen nu när jag är hemma i Göteborg. Kollade även inne på KappAhl, MIljöshoppen och VeroModa fast i dem butikerna såg jag inget speciellt. Inne på Lindex hittade jag nya Strumpbyxor som var på tiden att byta ut mina gamla. Jag är jättenöjd med min shopping från idag!


Detta shoppade jag idag:

* Vitt Örngott " Svag känner jag mig stark, bunden vid jorden känner jag mig ha vingar. Jag är blott en svag kvinna och jag kan erövra världen", 49 kronor och Vit Löpare, 99 kronor, båda från Hemtex- Örngottet tyckte jag var fint med texten på, och dessutom bra! Löpare behövde jag då jag ska kasta några som jag haft länge nu. Denna blev jättebra i köket!

* Svarta Strumpbyxor, 79,5o kronor, Lindex- Var verkligen i behov av ett par nya då dem gamla var så nottriga och fula!

 

   

Av Linda - 28 september 2011 19:34

Inatt blev det inte många timmars sömn.. Halvsovit i stort sett hela natten igenom. Var på toa strax innan tio och sen la jag mig en stund till under det sköna duntäcket.

Var inte så sugen på att gå ut alls över huvud taget idag då det har blåst hela jävla dagen!! Men jag var tvungen att cykla till jobbet idag så jag kunde lämna in mina tjänstgöringsrapporter för denna månaden. Vill ju gärna ha min lön nästa månad! Det blev inte så jättemånga timmar, men jävligt mycket OB som ger mig över 2ooo extra i bara OB i alla fall, och det är ju inte fy skam det =) Natten ger ju lite extra också. Chefen var hur som helst inte där - hon hade tydligen semester nu, och hon är på Sicilien! Det lät ju verkligen inte dumt alltså.


När jag hade lämnat in rapporterna cyklade jag till Hemtex där jag var på jakt efter nya Löpare. Behöver kasta några eller skänka bort då jag inte vill ha dem längre så då ville jag ha nya. Var därinne en bra stund och kikade noga. Hittade mycket fint, men jag ska kolla runt lite mer innan jag slår till på något mer tänkte jag. Såg ett fint Örngott som jag köpte plus en ny Löpare. Var även inne på KappAhl, MIljöshoppen och Vero Moda, men i dem butikerna hittade jag inget speciellt direkt. Fanns en del på KappAhl då kanske men jag avvaktar där också. Tyckte att det mest var kul att gå runt och kika lite även om man inte såg något WOW så där. Inne på Vero Moda träffade jag H., från jobbet. Undra vem fan det var som börja snacka med mig för jag var så fokuserad på att kolla bland deras Rea, haha! Vet med mig att jag kan vara väldigt fokuserad om jag letar efter nåt.


Cyklade sen vidare till Willys där jag handla Blockljus, Chokladflarn mini (dem kostade sju spänn så jag slog till på en påse) och VerkoRevyn fick jag med mig hem. Såg L., där som var på mitt jobb förra sommaren och jobba. Ibland ser man folk man känner - ibland inte en enda..

Sen när jag kom hem börja jag göra om lite smått i mina fönster. Är nöjd med hur det blev! Kul med förändringar. Har även lagt in mina kläder i garderoben innan jag stack iväg till jobbet och stan. Behöver packa ikväll också, men jag vette fan om jag orkar göra det. Bättre jag gör det imorgon annars för jag brukar oftast få packa om dagen efter ändå.. Ää, har ju hunnit med det andra gånger så!

Hoppas att Ni får en bra kväll. Tjing tjong


På Willys köpte jag VeckoRevyn, Blockljus och Mini Chokladflarn!

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards