Alla inlägg den 25 september 2011

Av Linda - 25 september 2011 21:34

 

 

Sitter och kollar på denna filmen nu. Finns ju inte så mycket annat att se på ikväll.

Jag har sett den några gånger innan, och jag har den på datorn bland annat.

Perfekt film denna söndagskvällen!

Patrick Dempsey är ju knappast FY SKAM, hehe =)

Av Linda - 25 september 2011 19:34

Det har nästan vart konstigt att inte ha jobbat denna helgen då jag har jobbat tre helger i rad denna månaden minst en dag i alla fall. Samtidigt är det ju skönt också att man bara har fått vara. Har dock inte blivit något jobb alls denna veckan, och det har vart riktigt drygt. Hade velat jobba nu i helgen med eftersom man ändå inte har några pengar just nu. Jaja, både bra och dåligt! Är i alla fall glad att det har blivit lika mycket OB-timmar nu i September som i somras =)

Inatt fick jag i alla fall sova då jag däcka direkt då jag stängde av datorn. La mig på andra sidan av sängen istället för att ligga närmast dörren. Inte för att det kanske gör såååå stor skillnad, men jag ska prova det nästa gång när jag inte kan somna. Värt att pröva, tycker jag.

Har skrivit lite inlägg, diskat tallriken och besticken från igår, gjort lite situps och bara varit hela denna dagen. Tänkte gå ut på en powerwalk, men sen kände jag bara nej.. En slö söndag med andra ord.

Det har vart lite disigt idag fast rätt så skönt ändå. Har vart ute på balkongen nu på kvällen och det var fortfarande rätt skönt ute. Blåser gör det inte heller som tidigare i veckan.


Apropå nåt helt annat. Såg en rubrik på text tv tidigare idag som jag kände mig jävligt träffad av. Det var det här om att gnissla tänder. Den där idioten till tandläkare klagade på det när jag var där sist. Tänker fan inte ha nån jävla bettskena!! Har ändå slutat göra det när han fråga mig i februari, och det var först då jag kom på mig själv att jag har gjort det.. Hade inte ens tänkt på det innan. Jaja, så är det.

Ha en fortsatt bra kväll! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards