Alla inlägg den 24 september 2011

Av Linda - 24 september 2011 23:34

Inatt har jag inte sovit nåt alls. Det är rätt konstigt att jag sover så dåligt på helgerna, men inte på veckorna - egentligen. Tror att det har och göra med ifall jag blir inringd på morgonen, att det sitter psykiskt att jag inte kan sova - det är samma när jag jobbar, men då vill jag inte försova mig istället..

Har inte gjort nåt speciellt idag alls. Satt och kollade på gardiner igår innan jag stängde av datorn, och jag hittade ett par som jag VERKLIGEN VILL HA! Då ska Ni veta att jag är jävligt kräsen när det gäller gardiner. Men jag har funderat på liknande ett tag fast jag har bara inte slått till på ett par! Ser verkligen fram emot att få dem här i veckan, och att få sätta upp dem i sovrummet =) Det kommer bli så jävla bra verkligen!! Innan jag beställde dem gick jag ner till grannen där vi mätte i hans sovrum så jag fick veta vilket mått jag skulle ta. Blev att man tjöta lite innan gick upp och klicka hem dem!

Sen har det inte hänt så mycket mer idag. Har fixat med inlägg idag med typ.

Hoppas att Ni haft en bra lördag i alla fall. Natti och tjing tjong


Just det ja, åt den andra halvan av GB Gräddglass Nogger idag, och jag måste säga att jag tycker att den är go!

 

Av Linda - 24 september 2011 21:36

 

 

Tänkte se på denna filmen om den är nåt att ha!

Det brukar ju inte vara så många bra filmer på helgerna, men denna blir nog bra idag ändå.

Känner inte för att se en djup film heller så.

Har Du sett denna innan?

Matthews kropp går ju inte av för hackor direkt, hehe!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards