Alla inlägg den 22 september 2011

Av Linda - 22 september 2011 21:34

Nu blev jag ledsen och tårarna rann när jag fick höra och se den fina videon som Olas kompisar gjort till hans minne. Så himla fina killar som sjunger den fina sången till Ola och Frikk. Man kan inte annat än att bli berörd när man hör den även om man inte förstår alla ord - den berör ändå. Kan inte fatta att det har gått två månader sen Ni dog, och jag tänker fortfarande på din familj Ola, Din underbara familj.

"De beste to mennskene vi har mött. Ses snart igjen Ola Frikken"   

 

Känner mig jättetrött nu faktiskt. Det var jätteskönt att vara ute och powerwalka fast det var riktigt jävla kallt ute i blåsten!! Det gick an när man gick, men inte när man stod still. Har frusit resten av kvällen sen.. Ska börja gå varje dag om man blir så här trött, haha. Perfekt sömnmedlet för mig. Sitter bara och skrattar just nu åt Filip och Fredrik. Herrejävlar, vad jag är lättroad just nu, haha. Och övertrött - därför flummar jag så.

Lär ju sova bra inatt som jag gjorde förra. Vaknar dock upp efter sju och kollar på klockan för att sen somna om igen, och det har hänt denna veckan att jag gjort så.

Har ingen aning om just nu vad jag har gjort mer idag mer än att gå och damma av här hemma. Är rätt så övertrött nu då jag bara skrattar. Jävla flummig kväll vill jag lova.

Natti och tjing tjong

Av Linda - 22 september 2011 19:34

   

Det var tur att jag hade min kofta på mig under jackan för det var riktigt kallt ute i blåsten idag!


* Everest Jacka, Stadium, NY- Tycker verkligen om denna jackan! Mycket bra köp av mig.

* Cardigan, Vero Moda- Favoriten hänger kvar!

* Tubtopp, Ginatricot- Favoriten!

* Byxor, Lindex, NYA- Så underbara är dessa byxorna!

* Nike-skor, Stadium, NYA- Jättesköna skor och de är perfekta att ha när man är ute och går! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards