Alla inlägg den 20 september 2011

Av Linda - 20 september 2011 23:34

Usch, jag blir verkligen seg när det bara regnar och regnar. Behöver sol och energi! Sen kan ju det gärna vara sol de dagar man INTE jobbar, för oftast är det bra väder då. Hade inte vart dumt alltså... Sommaren detta året har man ju knappt sett röken av?? Dem får dagarna som var fina var man på jobbet för det mesta. Har inte ens badat i år !! Då är jag ändå en badkruka, men en gång vill jag gärna ha badat minst. Yeah yeah, vette fan varför jag kom in på detta, haha!

En väldigt händelselös dag då jag egentligen har lagt in mina sängkläder i garderoben, lagat mat, ätit, tränat och fixat lite inlägg till bloggen som jag låg efter med. Ja, det är fan det som har hänt!

Blev dock lite irriterad på mig själv när jag duschade förut så hade jag lagt Balsamet i handen, och sen börja jag smörja in det i hårbotten!! Där ska det ju INTE vara! Då blev jag lite trött där, och då tog det längre tid än vad det skulle ha gjort. Inte första eller sista gången det händer heller i och för sig.

Nä, ska sova nu. Natti och tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards