Alla inlägg den 16 september 2011

Av Linda - 16 september 2011 20:15

Inatt sov jag inte alls bra, det är ju så svårt att sova när man har jobbat en natt. Så jag har bara halvsovit natten igenom. Skulle ju på ett möte idag klockan tio imorse och jag var ju lite spänd på grund av det också. Hade svårt att koppla av helt enkelt, speceillt tankarna var svåra att koppla bort..

När jag hade gått upp åt jag och drack innan det var dags att cykla iväg. Det gick bra! Väntade på fel ställe bara så jag fick bli upphämtad, och där försvann fem minuter.. Drog över några minuter på den stunden - förlora ju fem där med så.

När vi var klara cykla jag och gjorde ett litet snabbt ärende, men först till den lilla Kiosken vid stan där jag köpte Expressen, och sen cykla jag hem igen. Var hemma till elva typ, la mig då i sängen tolv för jag ville sova lite. Brukar inte ha problem så att slappna av när jag lägger mig, men det gick inte. Det blev en vila till halv tre istället! Satt med datorn i sängen först en bra stund - till fem rättare sagt. Sen satte jag mig på balkongen och njöt av eftermiddagssolen =) Det var hur underbart som helst att sitta ute med datorn där medans solen gick ned bakom bergen! Vi har haft jättefint väder idag; sol och blå himmel. Plus att det har knappt blåst! Nu på kvällen har det vart riktigt skönt och varmt till skillnad från imorse då var det inte lika skönt ute..

Har nyss kommit hem från PA:s där jag handla Bearnaisesås, Godis och Nudlar! Sen var det bara att cykla hem igen. Denna kvällen blir lugn med lite fredagsmys med godis! Känner mig rätt trött nu med så det blir en lugn kväll.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards