Alla inlägg den 15 september 2011

Av Linda - 15 september 2011 23:54

   

Idag har jag nästan bara haft nya klader på mig =) Tycker verkligen om mina nya byxor, men även linnet gillar jag!


* Kappa, H&M, NY- ÄLSKAR denna kappan faktiskt! Bra köp det där.

* Linne, H&M, NYTT- Gillar detta också! Akkurat min stil!

* Byxor, Lindex, NYA- Dessa byxorna var ett riktigt bra köp, och jag gillar dem verkligen!

* Strumpor, Lindex.

* Mc-Boots, H&M- Favoriterna! Underbart sköna och snygga.

Av Linda - 15 september 2011 21:34

Att misstolka är så jävla lätt att göra på nätet idag, speciellt på sociala medier. Folk tar åt sig för mycket ibland helt enkelt. De tror det värsta när dem läser något, men TÄNK att det handlar inte om dig alla gånger utan annat runt omkring. Eller, tro inte det värsta kanske jag ska säga istället. Man kan inte vara på sitt bästa humör jämt. Jag är spontan och ärlig vilket alla inte kan ta alla gånger. Saker kan låta fel i text även om man inte menar illa! Ta en som man är eller skit i det. Kanske är man okänslig emellanåt, men ofta menar man inget illa (mycket illa - sorry) även om det låter så. Vill jag inte prata så vill jag inte och det är bara att respektera det. Vet med mig att jag är inte så öppen alla gånger, men det är bara sån jag är. Det är vanligt för oss som är spontana fick jag höra - man håller mycket inom sig själv. Bra eller dåligt? Ibland bra ibland dåligt - beroende på vad det handlar om. Jag öppnar mig när jag känner att jag vill och kan lita på Dig eller den det gäller. Man har svårt att lita på folk helt enkelt. När jag är upprörd behöver jag oftast lugna ner mig för annars blir saker jävligt fel, och då kan jag låta ännu mer hård. Man har ju bra med temperament i sig som halvfinne, och det kan jag lova ER att det ligger i hela min mammas släkt! Nu är det utrett i alla fall så det är bra det. Aja, nog om detta. Ville bara skriva ner detta först.


Tyvärr sover man inte speciellt bra när man har jobbat natt, det gjorde jag inte denna natten. Det tog en bra stund innan jag väl somnade och sen sov jag så där. Blev väckt imorse med och då passa jag på att gå på toa och dra upp persiennerna. La mig sen igen för att sova lite till och det tog en stund men till slut gick det.

Något jag har känt av idag det är att jag har haft ont i halsen på båda sidorna. Hel knäppt verkligen, tycker jag. Kände mest när jag hade gått upp inte så mycket under övriga dagen i alla fall.

Fy helvete vad ont i magen jag fick helt plötsligt. Den jävla mensen säger jag bara, hoppas att skiten kommer nu!!


Har dammat av här hemma idag och gett mina stackars blommor vatten! Skönt att ha gjort den skiten. Gick ut på en powerwalk med S., också och vi gick slingan som vanligt. Det var lite tetigt väder märkte vi när vi kom till PA:s då det hade regnat där, men inte hos mig. Sen kom det lite droppar på oss fast då hade vi gått nästan hela vägen. Skönt var det inte ute i alla fall - då var det bättre när solen sken. Det var riktigt skönt att vara ute och gå vill jag säga.

Cykla ner till Stationen för att köpa en biljett till Göteborg och sen var jag inne på ICA där jag handla Creme fraiche, Grillade Kycklingklubbor, Gurka, Potatisklyftor, Sallad, Tvättmedel, Tv-tidningen och VeckoRevyn. När jag var ute och cykla då sken solen och det var blå himmel ute, men ja, vädret kan ju ändras lika snabbt som ens humör ibland. 

När jag kom hem sen har jag bara glott på teven samtidigt som jag känt mig lite frusen efter rundan. Hoppas att jag kan sova bra inatt i alla fall. Imorgon gäller det att tänka klart.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong


På ICA köpte jag Sallad, Potatisklyftor, VeckoRevyn, Tvättmedel, Creme fraiche, Grillade Kycklingspett och Gurka.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards