Alla inlägg den 14 september 2011

Av Linda - 14 september 2011 21:34

När jag har jobbat natt blir jag oftast jävligt seg dagen efter. Samma har det vart idag. Det tog inte så jättelång tid innan jag somnade, men jag vaknade halv nio då jag var tvungen gå på toa. Sen blev jag väckt vid halv ett av musik, och då blev jag så jävla förbannad så då gick jag och sa till den det gällde att; kan du sänka musiken, jag har jobbat natt och jag måste sova. Personen lyssnade så det var bra det! Såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig fast det sket jag i då jag måste få sova. Sen tog det en stund innan jag somnade om igen. Gick upp fem i tre - lite sent kanske, men jag kände mig ändå inte riktigt utvilad då jag la mig i sängen mellan halv sex och halv sju för att vila lite.. Efteråt kände jag mig piggare!


Natten var hur lugn som helst, och det måste jag säga att det var skönt då det var första natten sen mars-april. Den gick rätt fort också plus att jag jobbade med en ny person, och det är alltid lika kul att jobba med nya människor.

Såg en grej som jag ska börja med nu i höst; nämligen Zumba   Ska får köpa en DVD av en kompis också så jag kan börja lite hemma innan jag ger mig på pass. Har hört att det ska vara jävligt kul med Zumba. Är det nån av Er som har provat? Ser i alla fall fram emot att gå på lite pass nu under hösten!

Hoppas att Ni haft en bra dag i blåsten. Natti och tjing tjong


 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards