Alla inlägg den 10 september 2011

Av Linda - 10 september 2011 23:14

När jag ska jobba har jag eller min kropp rättare sagt svårt att slappna av - vilket är skit!! Försökte och försökte sova natten igenom, men inget hände ALLS! Klockan den tickade på så jävla bra som den bara kan göra när man inte vill att den ska gå. Det var inte ens lönt att försöka egentligen.

Timmarna har ändå gått jävligt bra och riktigt fort har det gått också. Har blivit en hel del prat om viktiga saker också vilket känns skönt att man har lättat lite på "trycket" så att säga.

Däremot har jag haft världens träningsvärk idag också!! Tog ut mig rätt så bra i torsdags ändå.. Hoppas att det har gått över tills imorgon då jag kan köra mina övningar igen i en halvtimme! Annars får jag vänta till måndag det är inte mer med det. Det blir lugnt imorgon hur som helst.

När jag kom hem satte jag mig lite vid datorn innan jag la mig sex för att sova lite, och jag vakna inte förrän åtta igen!! Helt sjukt att jag sov tills dess egentligen, men jag var helt död i kroppen. Hoppas bara att jag kan somna sen.

Nä, ska se på teven nu lite. Natti och tjing tjong


Dagens middag; Fläskfilé, Potatisgratäng, Färska Champinjoner och Sallad

 

Av Linda - 10 september 2011 21:34

  

Sitter och kollar på denna filmen på TV4, och den är perfekt denna lördagskväll!
Vet inte riktigt vad jag tycker om den ännu, men det lär ju visa sig om inte annat.

Känner att en sån här film är perfekt ikväll då jag är helt slut!

Vad tycker Du om filmen? Har Du sett den innan?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards