Alla inlägg den 7 september 2011

Av Linda - 7 september 2011 23:34

   

Jag har ju vart på jakt efter en Ljuskrona som jag såg i butik i somras, men som jag inte köpte just då. Sen dess har jag verkligen ångrat mig, och jag har letat och letat, men inte hittat någon. Fram till idag.

När jag var på PA:s tidigare idag hittade jag en Ljuskrona med en kruka i, men den krukan tog jag bort och ersatte med ett Blockljus istället. Det blev jättebra och snyggt, tycker jag.

Jag är jävligt nöjd faktiskt, och den lilla krukan med tillhörande blomma ställde jag i storarummet istället. Där står den bra också! Alltid kul med förändringar i hemmet =)

Vad tycks?

Av Linda - 7 september 2011 19:36

Är redan trött på detta jävla regnandet och blåsten! Haha, det är illa egentligen då september bara har börjat... Men det skulle bli finare väder i helgen hörde jag förut på det Lokala vädret. Hoppas kan man ju alltid göra.

Igår när jag skulle sova, eller försökte, så hör jag sånt där som man INTE vill höra när man försöker sova. De nya grannarna skulle bara VETA hur jävla lyhört det är här - om dem inte har märkt det vill säga.. Blir pinsamt för mig med liksom att höra vad de håller på med. Sov gott sen i alla fall och jag vakna upp strax efter nio då jag gick på toa, och sen la jag mig igen för att fortsätta sova lite till.

Har tagit det lugnt idag också vilket är jävligt skönt i sig. Det är först nu som jag verkligen kan varva ner efter sommarjobbet på åtta intensiva veckor, och nu behöver min kropp detta. Känner mig inte helt hundra heller då jag hostar till emellanåt plus att jag är snuvig. Kroppen säger ju ifrån när man behöver trappa ner lite. När jag väl jobbar är jag så jävla mycket uppe i varv och liksom lite stressad. Så då är sånna här dagar guld värda =)


Har fixat lite smått till bloggen och sånt idag också. Sånna här pissdagar när det bara regnar är perfekta för det! Cyklade till PA:s kvart i sex med där jag bara hade tänkt handla lite grejer med betoning på lite, men det blev lite mer än vad jag hade tänkt mig från början. Det blir oftast så att man plockar lite extra med sig så slipper jag (förhoppningsvis) handla fler gånger denna veckan. Jag köpte Bearnaisesås, Blockljus, Champinjoner färska, Chic, Ciabattabröd, Gurka, Hjärta på tråd (blomma), Krona med kruka, MER, Pringles, Strimlat kött, Skinka, Tv-tidningen och Wienerbröd.

När jag kommer hem sen ser jag att någon JÄVLA IDIOT har snott mitt lås till mitt källarförråd! Tråkigt för den jävla idioten då att jag har INGET därinne förutom en massa kartonger och tomma lådor!! Då svor jag när jag stod där och såg att låset var borta. Det fanns där förra veckan i alla fall.

Nä, ska fixa mat och sen duscha! Hoppas att Ni haft en bra dag. Tjing tjong


Detta handla jag på PA:s idag MER, Blockljus, Strimlat kött, Bearnaisesås, Pringles, CHIC, Ciabatta bröd, Wienerbröd, Skinka, Gurka, Champinjoner, Krona med kruka och Hjärta på tråd.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards