Direktlänk till inlägg 6 september 2011

En lugn dag precis vad jag behövde

Av Linda - 6 september 2011 21:36

Idag har det vart skönt att bara vara. Har inte gjort alltför mycket grejer idag. Har fixat med inlägg till bloggen dock som jag låg efter med. Skönt att det var gjort nu även om jag har en hel del kvar! Diskade upp disken från i fredags när jag hade käkat Tacos också. Har inte hunnit med det när jag jobbat tre kvällar i rad, eller orkat ta det när man kommit hem.

Har bara vart hemma idag faktiskt. Det blåser som faaaaaan ute, och det märks att det är höst ute! Då blåser det även på nätterna för jag vet att jag vaknade av det inatt nämligen. Sov jävligt bra annars.

Har inte gjort så mycket alls idag - bara varit. Ska lägga mig i tid idag har jag tänkt. Härligt nu när alla bra program har börjat på teven igen så man har något att se på kvällarna.

Hoppas att ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong!


Tände lite ljus ikväll här hemma. Det gillar jag med hösten däremot =)

        

 
 
johanna lee

johanna lee

7 september 2011 11:23

vad mysigt med massa tända ljus, hade inte vart helt fel här i stockholm idag iaf, det ösregnar :P hur har ni det där borta?

Jo man har lektioner på datan och seminarium och då måste man snacka och sen ha kamera haha!! lite udda men det känns bra, bara det att det är så mkt nu, därför jag inte skrivit så mkt på bloggen tyvärr..

ja verkligen fina! tyvärr har man inte dom pengarna, ÄN ska man säga haha ;) nån gång i livet kanske!

ja man träffade en hel del där i falun, hade skoj! jag vet faktiskt inte riktigt hur ofta det blir, men typ 2 eller 3 gånger per termin så kommer inte va där mycket alls.

åh vad roligt :) vad för jacka? och är det en höst eller vinterjacka? jaså jaså, vad spännande med resaa :D jag vill med! :P

http://jlee.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards