Alla inlägg den 6 september 2011

Av Linda - 6 september 2011 21:36

Idag har det vart skönt att bara vara. Har inte gjort alltför mycket grejer idag. Har fixat med inlägg till bloggen dock som jag låg efter med. Skönt att det var gjort nu även om jag har en hel del kvar! Diskade upp disken från i fredags när jag hade käkat Tacos också. Har inte hunnit med det när jag jobbat tre kvällar i rad, eller orkat ta det när man kommit hem.

Har bara vart hemma idag faktiskt. Det blåser som faaaaaan ute, och det märks att det är höst ute! Då blåser det även på nätterna för jag vet att jag vaknade av det inatt nämligen. Sov jävligt bra annars.

Har inte gjort så mycket alls idag - bara varit. Ska lägga mig i tid idag har jag tänkt. Härligt nu när alla bra program har börjat på teven igen så man har något att se på kvällarna.

Hoppas att ni haft en bra dag! Natti och tjing tjong!


Tände lite ljus ikväll här hemma. Det gillar jag med hösten däremot =)

        

Av Linda - 6 september 2011 00:46


OJ, OJ, OJ, OJ, OJ, OJ!!!

Vilken röst och vilken kille! Ödmjuk är han också.

Fan, det är illa att man redan fått åldersnoja...

Bara två dagar har gått av årets auditions och jag har redan fyra favoriter, men Tony är verkligen, verkligen en topp ett faktiskt!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards