Alla inlägg den 3 september 2011

Av Linda - 3 september 2011 23:06

Något som är bra idag det är att min förkylning är borta! Har knappt behövt snyta mig alls idag. Är fit for fight igen, och det var bara bra det att jag tog det lugnt igår och i torsdags eftersom jag inte ville förlora timmar här i helgen.

Det har vart en jävligt lugn dag på jobbet idag! Skönt det också förstås. Varmt ute har det vart med, och det är liiiite synd att man inte har hunnit njuta något av solen eller värmen bara. Hoppas att det håller i sig för då kommer inte denna månaden kännas som en typisk "höst-månad".

När jag var hemma på dagen så sov jag mellan kvart över ett, och jag gick upp fem i halv fyra igen. Skönt att jag kunde slappna av lite då jag inte sov ett skit inatt! Det var skönt att sluta nio nu ikväll också, tycker jag.

Satt och kollade på Gäster med gester på jobbet med några, och det blev en hel del skratt faktiskt!

Nä, ska la se om man får nån sömn nu inatt. Brukar vara dåligt med det när jag jobbat

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards