Alla inlägg den 2 september 2011

Av Linda - 2 september 2011 23:34

Nu ikväll har jag myst till det med Tacos! Det var ett tag sen jag åt det nu faktiskt.

Snuvan är lite bättre idag i alla fall, men jag har börjat hosta lite nu med. Bajs också. Jag har inte gjort så jävla mycket idag faktiskt. Har fått vila och bara vara idag då jag jobbar nu i helgen. Är dock piggare än vad jag var igår, och det är ju bra det, men däremot har jag inte sovit ett skit på hela jävla natten ungefär. Drömde en grym dröm innan jag gick upp, och den var bara för jävla mysig alltså! Han och jag på en strand..

Var på Willys lite snabbt nu på kvällen bara där jag köpte Gurkor, Lypsyl, Sallad och Schampo. Kände att det börjar göra ont i läpparna så då fick jag köpa säsongens första Lypsyl då jag blir gaaaalen på dem där jävla läpparna!!

Nä, inget roligt alls har hänt eller som jag har gjort idag. Nu ska jag kika runt lite innan jag ska försöka sova. I hopp om att somna i alla fall. Natti och tjing tjong

Av Linda - 2 september 2011 21:34

 

Haha, finns inget bra på teven ikväll heller eftersom fotbollen gick åt HELVETE!!

Sitter och halv tittar på denna filmen som går på TV11.

Orkar inte sätta mig in för mycket i vad filmerna handlar om faktiskt, men denna blir bra ikväll.

Dessutom har en granne fest som spelar ASHÖG musik!!! Jaja, blir bra detta. 

Av Linda - 2 september 2011 16:16

 

Igår när jag såg på Facebook att T., hade skaffat ett marsvin kom jag och tänka på min lilla Mysan.

Nu i juli var det fyra år sen hon dog, mitt älskade lilla yrväder   

Det kommer dagar än idag då jag verkligen kan sakna henne även om de inte är så ofta!

Kärt barn har många namn och det får man säga att jag hade till henne; bebis, prinsessa, snygging, bäst och yrväder med mera.

Charmig var hon verkligen det lilla yrvädret =) Saknar dig min lilla Prinsessa!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards