Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Linda - 31 augusti 2011 23:54

       

I söndags gick den årliga MTV Video Music Awards av stapeln i Los Angeles. Katy Perry och Adele blev galans stora vinnare med tre statyetter vardera. Här har jag valt ut några som jag tyckte var bäst klädda på galan! Det fanns inte jättemånga som klädde sig bra på galan, tyckte jag, men här är mina favoriter!


* Beyoncé- Beyoncé i en Lanvin! Hon strålar verkligen nu när hon är gravid! Tycker faktiskt att klänningen är fin!

* Demi Lovato- Denna tyckte jag var fin! Hade själv velat ha den här klänningen i min garderob, ja tack! Fina skor.

* Katie Holmes- Katie i en Azzedine Alaia! Gräsliga skor har hon, men jag tycker att klänningen är fin! Kanske inte så märkvärdig men. Dessutom passar Katie bättre i långt hår än den där hemskt fula "pottfrillan"!

* Kim Kardashian- Denna var fin även om jag själv inte skulle använda den! Rent allmänt är det snyggt med långklänningar på galor/fest!

Av Linda - 31 augusti 2011 23:34

   

Det har vart fint väder ute idag så jag hade detta när jag cyklade till PA:s för att handla snabbt. Tyckte att det var lite varmt med min kofta, men det var ändå bra att ha den på sig!


* Cardigan, Ginatricot- Favoriten!

* Topp, H&M, NY- Gillar denna nya toppen! Gillar ärmarna på den också!

* Jeansleggings, H&M.

* Strumpor, H&M, NYA- Väldigt varma och sköna strumpor!

Av Linda - 31 augusti 2011 22:34

Under dagen har jag känt mig täppt i näsan och hövvet har bara blivit tyngre och tyngre.. Det känns i näsborrarna att man har snytit sig då jag är röd där. Usch, det är ingen höjdare alls! Har nog lite PMS i mig också då jag är lite lättretlig för tillfället. Plus att jag hade lite ont i magen nu på kvällen också.

Sov jättebra hela natten vilket var jävligt skönt. Vaknade upp först efter tio nån gång då jag behövde gå på toa, och sen la jag mig igen och jag sov till fem över halv ett då jag gick upp. Ville gå upp tidigare egentligen, men det var härligt att bara sova också. Speciellt nu när jag har blivit så täppt kan jag tycka att det var bra!

Diskade min tallrik från igår, fyllde i min Tjänstgöringsrapport och lite smått pyssla jag med. Klockan den bara gick och gick som vanligt - den rusa iväg! Cykla till PA:s halv tre där jag köpte Toapapper, Tv-tidningen och VeckoRevyn. Sen när jag kom hem koka jag Spaghetti som jag skulle äta tillsammans med Köttfärssåsen från i måndags. Mycket gott var det! Hann inte göra så jävla mycket då det var dags att cykla iväg till jobbet!


Kvällen gick bra ändå även om jag kände mig lite hängig och ur form helt enkelt. Kände att mitt tålamod tröt lite också då jag har lite PMS nu. Men annars gick det bra och det var kul att jobba med T., igen =) Fick prata lite med en också som jag ska prata med lite nästa vecka så allting reder ut sig - förhoppningsvis i alla fall! Skönt att få saker ur sig. Har alldeles för mycket inom mig ibland, och det är knappast till min fördel alla gånger! Snarare att det blir jobbigt för en och "tungt" för axlarna att bära.

Har ätit lite Tårta på jobbet idag med ja, inte ofta det händer, men det är kul att äta lite när det väl finns och man får ta! Den hade inte så mycket grädde och det är nåt jag INTE gillar!

Nu på kvällen var det inte alls skönt ute. Man känner av att det är en annan sorts luft ute nu, en kyligare luft..
Nä, det ska bli skönt att krypa ner i sängen nu och sova lite. Natti och tjing tjong!


Köpte Toapapper och VeckoRevyn på PA:s idag. Det där Toapappret behövde jag verkligen då den sista rullen strax är slut, och det fick inte plats igår när jag handla!

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards