Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Linda - 28 augusti 2011 20:15

Idag var jag nere på Torget igen med syrran för att se om vi kunde hitta den där Tröjan på Gina, men hon skulle även in på JC där hon skulle köpa Jeans. Vi gick runt och kollade lite idag med, men inte så jättenoga faktiskt. Jag hade dock bestämt mig för en ny Behå som jag kollade på i fredags redan plus en Topp som jag hade sett i Jönköping som jag drog i. Fick utnyttjat lite mer rabatter idag vilket aldrig är dumt!

Får säga att jag har INTE hittat mycket kläder rent allmänt som jag velat ha faktiskt. Fast jag har ju inte vart inne i stan och shoppat förstås, men nä, det finns inte mycket just nu som faller mig i smaken. På ett sätt är jag glad också då jag ska göra lite annat för dem pengarna. Är inte "likt" mig att shoppa så här lite.


Detta shoppade jag på H&M idag:

* Vit Topp med knappar, 89 kronor (Ordinarie pris 99 kronor, men det var ju 1o% rabatt för Clubmedlemmarna), H&M- Skön topp! Ingen märkvärdig alls fast dessa är sköna att ha, och bra att ha!

* Grå Behå, 119 kronor (Ordinarie pris 149 kronor, jag hade en 2o% rabatt på underkläder som jag passade på att utnyttja), H&M- Mycket rabatter denna helgen, haha! Det är ju bara bra det också i och för sig. Denna ser jävligt skön ut, och den ska ju inte visa några behå-kanter under toppar! Härlig i material och färg!

 

    

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards