Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Linda - 19 augusti 2011 19:34

Mitt sommarschema tog slut i onsdags egentligen, men idag har jag gått in och jobbat extra. Skönt med lite mer timmar! Sen gällde det ju en dagtid också vilket är jävligt gött. Man är rätt trött på alla kvällar nu som man har jobbat...

Det känns i kroppen att man har jobbat åtta veckor nu kan jag lova Er! Var rätt trött och seg idag faktiskt. Det kändes att jag inte varvade ner igår utan att jag höll igång precis hela dagen. både fysiskt och psykiskt är man rätt körd nu i hövvet och i hela kroppen för den delen. Så det var jätteskönt att ha en lugn fredag idag! Fördelen med fredagar och helgerna det är att man har mindre att göra, och man har mer tid över till annat!
Idag var det sista dagen för våran feriearbetare D., också! Han har verkligen vart guld värd den killen alltså! Honom kommr man sakna när man jobbar på dagarna nu, i alla fall den första tiden. Det kommer VI alla göra! Helt underbar kille som visade jättemycket framförhållning.


När jag hade slutat cyklade jag iväg till ÖB lite snabbt för att köpa Choklad (som jag var sugen på) och Tvål. Köper alltid den billiga tvålen där ju, och nu har jag en till så man slipper cykla dit snart igen..

Vi har haft ett riktigt jävla höstväder ute idag. Det var fint imorse, men sen vid tio då började det regna, och sen har det bara regnat och regnat hela jävla dagen lång!! som tur var regna det inte speciellt mycket när jag skulle hem så jag slapp det värsta ute.

La mig vid fyra och gick upp sex igen. Då satt jag en bra stund med datorn i sängen under täcket innan jag åt Rostbiff, Potatissallad och Sallad till. Tog den sista Potatissalladen så jag blir av med den någon gång, samma med Rostbiffen! Åt på en av mina nya tallrikar också, och JÄVLAR vad jag gillar dem alltså! Nästa gång ska jag köpa fler sånna tallrikar. Hoppas att Ni får en fortsatt bra dag! Tjing tjong


Dagens Middag (på den nya tallriken) Rostbiff, Potatissallad och Sallad.

   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards