Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Linda - 18 augusti 2011 23:34

SHIT, vad skönt det har vart med en ledig dag idag! Men är man ledig från jobbet har man jobb hemma istället, akkurat som jag haft idag! Har inte suttit ner nånting nästan mellan halv ett och fem typ.

Det var helt underbart att sova länge idag, men jag vaknade upp vid sju då jag var sjuktpissenödig, men jag orkade inte gå upp då. Vaknade fler gånger, men jag valde att somna om. Fick gå upp strax efter elva och sen la jag mig igen lite till. Gick upp tio över tolv idag, och då fick det vara nog eftersom min tvättid började tolv. Sen var det bara ner till tvättsugan; in med de två första maskinerna, diska mina nya tallrikar, bädda rent i sängen, skaka av täcket och kuddarna, damma av i alla rummen, städa toaletten, lägga in sängkläder och kläder skulle hängas upp som har blivit tvättade. Ville göra mycket mer egentligen fast tiden räckte inte riktigt till.

Efter fem skulle S., och jag ut och powerwalka Hälsoslingan på åtta kilometer på en timme och tjugofem minuter. Det var JÄVLIGT gött att röra på fläsket igen! Var tre veckor sen sist jag var ute och gick nu. Fan vad hemsk egentligen.. Får börja göra det igen då jag märkte att jag har saknat det! Eftermiddagen var jätteskön dessutom - speciellt i solen! Sol och blå himmel har vi haft idag - Lovely! När jag kom hem åt jag Grillat Kycklingspett, Potatisklyftor, Aioli och Sallad till! Sen har jag bara slappat resten av kvällen. Känner att man är rätt så trött nu efter den här dagen med fixande hela tiden. Ska sova nu! God natt på Er och tjing tjong

Av Linda - 18 augusti 2011 21:34

   

Har tvättat idag och då vill jag klä mig lite bekvämt. Vi har haft fint väder idag så det fick bli klänning!


* Hängselklänning, Vero Moda- Tycker om denna då den är skön!

* Topp, ZARA.

* Tubstrumpor, Cubus, NYA- Söta och sköna!

* Nike-skor, Stadium, NYA- Dessa skor är verkligen jättesköna! Perfekta att ha när man tränar eller är ute och powerwalkar!

* Armbanden, köpta i Spanien, NYA- Gillar dessa som mamma köpte till mig i Spanien i våras!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards