Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Linda - 15 augusti 2011 21:34

Dags för fjärde dagen i rad idag då ja.. Kom upp lätt imorse, och det var fan skönt det! Vaknade dock av det där jävla hällregnandet runt fem, och sen gick ju det bara inte att somna om igen! HELVETE vad det pissade ute då. Sånt är bara sjuktstörande när man blir väckt av vädret - alla gånger! Speciellt av regn och så tidigt på morgonen..

Halsen är som den har vart sen i lördags, men det har gjort lite mer ont i tungan idag. Tycker att jag sluddrade emellanåt. Jävligt störande är det, men jag tog med mig Strepsils till jobbet fast de var ju slut runt tio.. Känner mig dock bättre nu på kvällen än på dagen, men det är  väldigt jobbigt då det blir jobbigt att äta när det är så här    

Jävla skitmensen kom på kvällen också när jag satt i soffan! TACK så jävla mycket att det kom när jag satt i min vita soffa. Skrek bara Neeeej rätt ut! Har haft jätteont i magen sen när skiten kom. Blev riktigt paff också för den kom lite för tidigt, tycker jag, hade inte väntat mig den förräns senare i veckan. Yeah yeah!


Dagen gick bra hur som helst. Någon var rätt nonchalant idag då jag stannade kvar för att prata med Sjuksköterskan. Ska säga till honom lite varför jag ville stanna kvar så han vet det. Tyckte att det var lite dålig stil av den personen att bli som hon blev. Har mina anledningar också att dra upp saker så de kommer fram! Fick vänta en timme faktiskt, och när jag hade gett upp och vart på toa kom han så då vände jag tillbaka, men det var la inte uppskattat hos en viss person.

När jag kom hem var jag rätt så trött, och det var ju inte så konstigt då jag hade vart vaken sen halv fem plus att jag har en infektion i kroppen. Jag la mig kvart i fyra och jag sov nästan i tre timmar... Shit, trodde att det var natt, och det var en jävla tur att jag började vakna till liv halv sju. Hoppas bara att jag kan sova inatt!

Cyklade iväg till Willys tio över åtta där jag köpte Choklad, Frallor, Potatissallad, Potatisgratäng, Rostbiff och Sallad. Sen när jag kom hem åt jag Rostbiffen och Potatissallad tillsammans med Sallad till. Har glott på teven och tagit det lugnt sen bara. Märks att man är lite väl slö nu på grund av halsen och mensen - den skiten blir man ju alltid slö av. Vädret blev man ju inte piggare av heller då det regnat hela dagen i princip. Lite bättre på kvällen blev det dock, och solen visade sig efter åtta, men det är ju då den håller på att gå ner..

Nä, dags att sova nu! Tjing tjon och natti natti


Handla Sallad, Potatissallad, Rostbiff, Potatisgratäng, Frallor och Choklad på Willys ikväll.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards