Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Linda - 14 augusti 2011 23:36

 


Idag har jag klätt mig jävligt bekvämt, och det har vart riktigt skönt vill jag säga! Denna tröjan är underbar.


* Munktröja, New Yorker, NY- Denna är så jävla skön och helt underbar!

* Mysbyxor, H&M.

* Strumpor, H&M.

Av Linda - 14 augusti 2011 22:34

Halsen har inte blivit bättre idag utan bara sämre. Jävla skit är det!! Tog med mig Läkerol som jag hade hemma, och det är ju bättre än ingenting i alla fall. Har vart nere på ICA på kvällen där jag köpte Strepsils, och jag tog en direkt efter att jag hade betalat, och det är lite bättre nu faktiskt. Skönt att det är nåt som hjälper! Har dock blivit lite täppt nu. Jävla skit är det. Har nog legat och grott länge, länge i kroppen på mig.

Upptäckte ju en knöl igårkväll också ja, och det måste vara en svullen körtel eller så är det mandlarna som svällt upp. Den står ut lite, och det är stenhårt - gör lite ont. Seg dag i övrigt.

Buuuh, skulle verkligen behöva sova imorgon känner jag, men det får jag göra sen när jag slutat. Som tur var så jobbar jag inte så länge imorgon i alla fall! Jävligt skönt och då cyklar jag hem för att sova. Det går trögt med cyklandet nu. Fan det går inte så snabbt som det kan göra - även om jag har liiite motvind eller medvind. Ser nog ut som ett jävla lik när jag cykla hem idag från jobbet - alldeles för ansträngande för denna sletna kroppen!

Det har inte vart fint väder idag alls; regn och grått väder hela jävla dagen! Det gör ju bara att man blir ännu segare och tröttare! När jag kom hem la jag mig tio i sex och gick upp halv åtta igen!

Nä, ska sova nu. Natti och tjing tjong

Av Linda - 14 augusti 2011 00:34

 Hörde denna första gången på Gina i torsdags i Jönköping.

Introt och bakgrundsmusiken är ju med i en annan låt, men jag undrar VILKEN?

Originalet är ju jävligt bra också! Vad heter den? Snälla, hjälp mig!

Har tänkt och tänkt, men jag vet fan inte vad den heter alltså...

Bra låt i övrigt

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards