Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Linda - 13 augusti 2011 21:34

När jag hade gått upp idag kände jag att jag hade ont i halsen. Något som jag bara var tillfälligt. Kan bli sån på morgonen så jag tänkte att detta går la över, men det har det INTE gjort. Det gör ont längst in på tungan och ner i svalget. Är tjockt när jag sväljer eller vad man ska säga.. Känner något hårt som sitter nedanför örat, och jag tror att det är en svullen körtel. Eller, jag hoppas det i alla fall.

Sov bra i övrigt inatt, men jag hade kunnat sova längre än till kvart i elva då jag gick upp. Fixa lite med disken innan jag satte mig vid datorn en kort stund innan det var dags att cykla iväg.

Bra dag på jobbet i övrigt, rätt så lugnt. Brukar det ju vara på helgerna med, och det är skönt det!

När jag kom hem gick jag in i duschen, tog och diska lite bestick också. Har bara slappat resten av kvällen. Lite hängig känner jag mig allt. Snaaaark BARA 4 dagar kvar i rad nu.

Nä, nu ska jag sova. Har lyssnat en del på en ny favorit som kommer upp snart! Godnatt på Er!


Dagens middag Kycklingfilé Curry.

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards