Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Linda - 10 augusti 2011 23:34

Hatar när jag inte sover bra på nätterna vilket jag inte gjorde inatt. Tror att jag halvsov hela natten igenom. Dock hörde jag på jobbet senare under dagen att det hade tydligen åskat, men det har jag däremot inte hört nåt om! Vette fan.

Dagen har vart rätt så körig idag. Har känt av att jag haft ont i vänster armen, och i ryggen under dagen. Det känns att man är inne på sin sjunde vecka nu - i alla fall fysiskt! Tar på krafterna och orken helt klart. Har sagt det förut, och jag säger det igen: NEVER AGAIN!!

När jag hade slutat cyklade jag till PA:s där jag handla Chic, Ciabattabröd, Murgröna, Rosor, SOLO MODE pch Tv-tidningen. Sen hem igen i den jävla blåsten. Slapp cykla i regn då det var uppehåll, men det har vart lurigt hela dagen faktiskt! På kvällen har det regnat däremot.

Åt mina sista Grillkotletter, Potatissalladen och Sallad idag till middag. Gott var det!

Nä, nu ska jag sova då jag åker till Jönköping med A., Hon ringde vid kvart i tio förut så vi drar dit imorgon! Ska faktiskt bli jävligt gött att åka iväg. Ni får ha en bra dag imorgon! Tjing tjong


Köpte SOLO MODE, Chic och Ciabatta bröd på PA:s tidigare idag,

 

Av Linda - 10 augusti 2011 19:34

           

 Idag när jag var på PA:s kände jag för att köpa en bukett rosor.

Jag valde en bukett med olika färger på rosorna! Jag bara älskar dem blommorna!

Köpte även en till Murgröna idag som står så fint i köksfönstret.

Är verkligen jättenöjd med mina nya, fina blommor =)

På rosorna är det några mer kort då jag tog tog i olika vinklar.

Av Linda - 10 augusti 2011 16:16

   


Idag är det inte jättefint väder ute eller speciellt varmt. Kallt var det imorse och det har regnat till och från, men jobbigast är den jävla blåsten! Hade jeansleggnings idag, och nu var det ett tag sen sist. Tog en bil på min nya jacka med!


* Everest Jacka, Stadium, NY- ÄLSKAR denna jackan, och det var ett jävligt bra köp! Passar perfekt för dagar som dessa!

* Topp, Ginatricot, NY- Härligt med de olika färgerna, tycker jag! Skönt att ha när man ändå har jobbat.

* Jeansleggings, H&M.

* Tubstrumpor, Cubus, NYA- Hade inte sånna här låga strumpor, och dessa är sköna vill jag säga!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards