Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Linda - 7 augusti 2011 21:34

Idag har jag vart sjukttrött! När jag såg att det var helt mörkt i sovrummet imorse på grund av regnet hade jag verkligen ingen lust att gå upp över huvud taget! Men jag fick bita ihop och bara gå upp.

Hela förmiddagen regnade det också så det var inte bara på morgonen som det regna. Blåst har det gjort med och jag frös faktiskt när jag jobba - kan bero på att jag var trött också, men annars har jag bara svettats typ. Tetigt väder och alltför mycket väderförändringar! Solen kom dock fram vid fem på eftermiddagen, men det blåste lika mycket fortfarande.

Jobbandet gick bra i alla fall - det har vart en lugn helg =) Oerhört skönt när det är lugnt på jobbet då man haft det rätt körigt emellanåt. Ingen höjdare att jobba söndagar alls, men då var det skönt att sluta på dagen och få kvällen hemma. Var verkligen skittrött när jag kom hem så jag la mig fem och gick upp tio i sju igen. Fixa ingen mat idag heller utan det fick bli en Kebab Pizza idag faktiskt. Hade glömt säga Special så jag får Sallad på när jag ringde, men så sa jag nåt till bagaren när jag var där, och då sa han det att jag inte hade sagt Special. Han var dock schysst att lägga sallad på! Längesen jag åt just den här pizzan nu också.  

Sen dess har jag inte gjort nåt mer! Jobbat, sovit och ätit, ungefär.


Lyssnade på denna fina låten i ett program nu på SVT1 som handlade om Terrordåden i Norge. Denna låten är så himla, himla fin   Tårarna rinner när jag hör den..


Til Ungdommen på Utöya og til Ola   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards