Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Linda - 6 augusti 2011 21:34

Dags för andra kvällen i rad då ja. Det har gått bra idag, och det var jävligt skönt att sluta åtta! Det är INTE fel faktiskt! Man får lite kväll hemma också, och det är ännu skönare nu när det börjar bli mörkare och mörkare på kvällarna. Solen sken och det var blå himmel när jag slutade, men sen kom det lite mer slöjmoln när jag vart hemma en stund. Annat var det när jag skulle cykla till jobbet idag då dem gråa molnen kom, och det kom liiite regn! Trodde att det skulle komma mer, men det gjorde det inte - bra det. Dock har det blåst en del så det har inte vart jättevarmt ute.

Sov bra inatt också ja - jävligt skönt det. Hade ställt klockan på halv elva, men som vanligt snoozade jag innan jag gick upp fem över elva. Hann inte göra så mycket mer än att äta och kolla på datorn innan jag cyklade iväg.

Åt upp min Kycklingsallad idag också så nu är den slut. Femte dagen i rad som jag åt Kyckling nu, haha. Det har blivit jävligt mycket kyckling denna sommaren, men det är ju så sjukgott också.

Sen jag kom hem från jobbet har jag diskat mina tallrikar (som jag inte hann igår), duschat och bara glott på teven. Nä, nu är det dags att sova då jag ska upp tidigt imorgon. Natti, Tjing tjong


Bjuder på två kvällsbilder som jag tog förut.

   

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards