Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Linda - 3 augusti 2011 21:34

 

 

Nu när jag var hemma i Göteborg i helgen köpte jag ju Ebba och Didrik på DVD.

Jag ÄLSKADE denna serien när jag var liten!! På gården körde vi Betula Dance också   

Har sett den en miljon gånger säkert, men nu var det några år sen sist.

Har Du sett serien och vad tycker Du om den?

Av Linda - 3 augusti 2011 19:34

Imorse försov jag mig inte! Det var bara att gå upp direkt när klockan ringde. Sov rätt så bra inatt ändå faktiskt fast det tog en liten stund, men sen sov jag jättebra! Det var jätteskönt att bara få sova. När jag skulle borsta mina tänder så ringde M., och fråga om jag kunde jobba, men jag var ju på väg sa jag då!

Idag drog inte brandlarmet igång på jobbet heller, haha. Det har vart en hyfsat lugn dag med få incidenter. Satt ute på altanen på min rast då solen fortfarande sken, men sen försvann den bakom molnen igen. Dem där jävla molnen alltså.

När jag var på strax utanför mitt hus märkte jag att det började komma droppar, och sen till tre regnade det fast det gick ju över efter en stund! Så det blev ingen jävla schtekning av fläsket idag heller   

Åt lite när jag kom hem medans jag kollade på Gossip Girl - hänger inte alls med i serien längre! Skickade ett sms till mamma också ja då hon skulle hämta mina skor på Deichmann som kom igår! YES, nu har jag dem fastän dem är hos henne, men jag tar ju dem när jag åker hem om tre veckor.

Kände hur trött jag blev på eftermiddagen så jag la mig tio-kvart över fem och gick upp fem i sju igen.. Skönt att sova var det i alla fall. Det ska bli Marinerad Kycklingfilé, Pommes Frites, Bearnaisesås och Sallad till idag igen - mmmm så gott. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards