Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Linda - 2 augusti 2011 21:34

Haha, ja, jag säger då det; det slår ta mig fan ALDRIG fel när A., och jag jobbar ihop - oavsett om det är dag eller kväll. Imorse drog Brandlarmet igång och det är ju sällan det går igång. Har bara vart med om det en gång innan, och det var nog två år sen nu. Började faktiskt få lite panik där när det tjöt så, men det var ingen fara!! Det är min värsta mardröm det där med bränder, speciellt med min jävla klaustrofobi!..

Annars har det vart en bra dag så sett, men vi har haft en del att göra däremot. Övertrötta har vi vart också så det blev lite flummigt med skratt där en stund. Är jättenöjd med våran feriearbetare också då han har vart den bästa, och han tar intitativ också vilket man uppskattar!! Behöver inte tjata på honom vad han ska göra, och då börja han igår. Var bra att ha hans hjälp idag när all tvätt kom för det var verkligen sjuktmycket!

På rasten gick jag till stan då jag var tvungen att gå till Apoteket där jag skulle köpa Ansiktsvatten, Flourtabletter och Tandborstar! Gick in på Bokia först för att köpa mig en Kalender, och sen var jag inne på Vero Moda - där kolla jag inte så noga då jag inte hade så mycket tid på mig. Dem få timmarna som var kvar gick bara bra!


Sen när jag kom hem då jag skulle packa upp det jag hade köpt idag såg jag att det var fel jävla Kalender som jag hade köpt så jag cyklade tillbaka till stan för att byta den. Tyckte det var lika bra att sticka igen då blir det inget krångel om jag ska byta den heller, men det gick bra det.

När jag hade bytt den cyklade jag till PA:s för att handla lite Bananer, Choklad, Ciabatta bröd, Glass, Kruka, Kycklingfilé och Murgröna. Den där blomman och krukan blev jävligt bra i mitt fönster så jag ska köpa en till. Ville se hur det såg ut i mitt fönster först om jag inte skulle bli nöjd.

Varmt har det vart idag med! Jävligt varmt. Inte kul att jobba i värmen alls, men det kom mer moln på eftermiddagen lagom till att man skulle hem vilket sög röv. Jag sov bra inatt i alla fall. Just det ja, vaknade fem i sju idag igen fast idag var jag på jobbet 7.o5 Jobbigt när man är så trött i korppen, och man vill bara ligga kvar i sängen! Inte roligt alls är det, men jag har inte vart så trött idag på dagen i alla fall. La mig på sängen vilket gjorde att jag somnade till lite mer än en timme. Hörde dock teven vara på så jag sov inte så djupt - sov la mellan kvart i sex till kvart i sju, typ. Åt underbart goa Kycklingfilé i Marinad med Vitlök, Potatisklyftor, Bearnaisesås och Sallad till - jääävligt gott!!

Nä, nu ska jag sova lite tänkte jag. Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


På PA:s köpte jag Kycklingfilé, Glass, Kruka, Murgröna, Choklad, Ciabatta bröd och Bananer.

 

Så här blev det i köket - är verkligen jättenöjd! Det gjorde jävligt mycket med lite uppfräschning.

 

Av Linda - 2 augusti 2011 19:34

På rasten på jobbet tidigare idag gick jag en sväng på stan. Var tvungen att gå till Apoteket bland annat som inte hanns med i helgen hemma i Göteborg. Den där jävla rasten går ju så fort så jag hann bara med att kika inne på Vero Moda också en snabbis innan den var slut. Var inne på Bokia där jag köpte mig en Kalender, men den jag köpte var inte den jag ville ha. Så när jag var hemma fick jag syn på att det var fel så det var bara att cykla dit så jag kunde byta den.


Detta shoppade jag på Bokia idag:

* Kalender 2o11/2112, 139 kronor, Bokia- Tycker om den här kalendern, och den har jag haft i några år nu. Skönt att ha fått köpt den!

 

 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards