Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Linda - 1 augusti 2011 21:34

Idag var det dags att lämna Göteborg igen - BOOOOOORING!! Speciellt nu när värmen har kommit tillbaka igen. Ser inte fram emot denna sexdagars veckan heller så.

Jag satt och läste rätt sent igår innan jag väl la mig, och det tog en stund innan jag somnade faktisk. Sov inte så många timmar då dem ringde från jobbet vid fem i halv åtta - från 21A. Vikarien som ringde fråga om jag kunde jobba, men det gick ju inte för jag skulle jobba kväll PLUS att jag fortfarande var hemma i Göteborg. Somnade dock inte om efter detta! Vilket i sig är jävligt störande, men jag höll på att somna om då jag skulle gå upp halv tio... Fick packa och äta lite innan jag tog bussen elva. Åkte med tåget som gick tolv från Göteborg idag! Syrran kom och sa hejdå också innan jag åkte iväg då hon jobbar på Centralen!


När jag kom hit var det lika underbart väder som hemma i Göteborg - varmt, sol och blå himmel med liiite moln bara. Packade upp mina grejer, min shopping och jag slappade innan jag skulle iväg till jobbet igen. Hade 2,5 timme hemma innan jag skulle iväg igen..

Kvällen gick bra i alla fall, och det blev en del skratt när vi kollade på Lotta på Liseberg då vi tjötade om Danny bland annat. Åt min Pirog som jag hade i frysen på jobbet så nu blev jag av med den.

En lugn kväll fast lite halvstressig dag! Fast det var fan värt att ha en natt extra hemma då jag kunde göra lite mer saker igår som jag verkligen ville ha gjort!

Hoppas att Ni haft en fin dag! Tjing tjong

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards