Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Linda - 31 juli 2011 22:30

Idag åkte jag till stan då jag inte har vart inne i stan än. Ville gärna kolla i affärerna där om det fanns något fint som jag kunde köpa! Jag kom in till halv fyra vilket var lite sent faktiskt, men jag hann med Nordstan och H&M på Kungsgatan i alla fall. Hittade väl inget så där WOW direkt, men jag är nöjd med mina köp, speciellt det jag köpte på Gina. Däremot har jag köpt sånt som jag faktiskt behöver hela helgen - vilket är jävligt bra! 


Detta shoppade jag idag:

* 2 pack Tubstrumpor, 69 kronor, Cubus- Äger inga sånna här strumpor alls så jag slog till på dessa! Dessa är jävligt bra att ha hemma! Tyckte att dessa var fina!

* Hawaiian Tropic Sololja, 82 kronor (Ordinarie pris 1o9 kronor, det var 25% rabatt på dem), Cubus- Slog till på denna oljan då den ändå var nedsatt!

* Grå Stickad Tröja, 249 kronor, Ginatricot- Jag äger ingen sån här tröja så jag slog till på den! Dessutom var den lite stor i storleken så den satt inte tajt! Är jättenöjd med denna.

* Vit Behå, 129 kronor och Vita Hotpans, 69,5o kronor, båda från H&M- Var i behov av en ny behå så jag log till på denna, och köpte trosorna till då det är fint med set, tycker jag! Perfekt att den är slät!

* Clarins Makeupremover, 26o kronor, Åhléns City- Har bara lite kvar av min gamla Clarins makeupremover så jag köpte denna då det behövs! Tycker att denna är bäst, helt klart!

 

          

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards